سرپرست معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر:

مشاوره مذهبی درواحدهای آموزشی با حضور مبلغین طرح امین از نقش بسزایی برخوردار است

اسلامشهر (پانا) - سرپرست معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر گفت امیدوارم با همکاری و تعامل مبلغین و روحانیون طرح امین و با توجه به نیازهای مدارس و دانش‌آموزان در زمینه‌های مشاوره مذهبی بتوانیم خدمتی به جامعه آموزش و پرورش ارائه دهیم.

کد مطلب: ۱۲۹۳۹۵۷
لینک کوتاه کپی شد
مشاوره مذهبی درواحدهای آموزشی با حضور مبلغین طرح امین از نقش بسزایی برخوردار است

احمد حاجی نصیری، سرپرست معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر در جریان برگزاری جلسه با روحانیون جدیدالورود طرح امین که در سالن اجتماعات آموزش و پرورش منطقه برگزارشد، اظهار کرد: در شرایط کنونی و با توجه به ضرورت و حساسیت‌های فرهنگی جامعه دانش‌آموزی ضرورت استفاده از ظرفیت‌های مراکز دینی بسیار مهم است.

وی در ادامه ضمن اعلام آمادگی کامل حوزه پرورشی آموزش و پرورش اسلامشهر و کارشناسی قرآن، عترت و نماز جهت همکاری با مبلغین و روحانیون طرح امین بیان کرد: امیدوارم بتوانیم با همکاری و تعامل دو سویه و با توجه به نیازهای مدارس و دانش‌آموزان در زمینه‌های مشاوره مذهبی بتوانیم خدمتی به جامعه آموزش و پرورش ارائه دهیم.

گفتنی است،در طرح امین طرحی روحانیون واجد شرایط دو روز کاری هفته، در مدارس منتخب حاضر خواهند شد و ضمن آسیب‌شناسی در حوزه‌های فرهنگی و تربیتی، در تعامل با دانش‌آموزان، کیفیت اجرای برنامه‌های معنوی و مذهبی را تقویت خواهند کرد.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار