رئیس سازمان دانش‌آموزی استان خراسان‌رضوی:

غدیر فرصتی برای تربیت دانش‌آموز ولایت‌مدار است

مشهد (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان خراسان‌رضوی اعلام کرد غدیر فرصتی برای تربیت دانش‌آموز ولایت‌مدار است.

کد مطلب: ۱۲۹۳۷۱۱
لینک کوتاه کپی شد
غدیر فرصتی برای تربیت دانش‌آموز ولایت‌مدار است

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان خراسان‌رضوی ماموریت و برنامه‌های این مجموعه را در دهه ولایت اعلام کرد.

حجت رضازاده به پانا بیان کرد: «غدیر فرصتی برای تربیت دانش آموز ولایت مدار است.اگر امروزه دانش آموزان ما با مفاهیم غدیر مأنوس شوند، فهم دقیقی از ولایت و امامت را کسب خواهند کرد. واقعه غدیر نشانه و رمزی از تداوم خط نبوّت و نقطه تلاقی کاروان رسالت با طلایه داران امامت در ظل عنایت قطب عالم امکان حضرت اباصالح المهدی (عج) است.»

وی عنوان کرد: «روز غدیر ضرورتی است برای هدایت و ارشاد بشر، روز غدیر روز تکریم، تبریک و تهنیت افلاکیان به یکدیگر است. روز کمال دین و اتمام نعمت هاست. روز پیوند رسالت و امامت است. روزی فراموش ناشدنی در تاریخ اسلام و انسان هاست. روز ولایت، امامت و شکرگزاری است.»

وی افزود: «اگر در بعضی از زمان ها ضربه خورده ایم، به این علت بوده است که از مفاهیم مهمی چون غدیر و اتفاقات تاریخی آگاهی نداشته ایم. ما نیازمند این هستیم که دانش آموزان با سیره و منش اهل بیت (علیه السلام) انس بگیرند و در رخدادهایی که در زندگی شان اتفاق می افتد به آنها رجوع کنند و غدیر این فرصت را در اختیار ما می گذارد.»

رضازاده در ادامه به تشریح برنامه های دهه ولایت پرداخت و تصریح کرد: «فعالیت هایی که می شود با دانش آموزان در عید غدیر انجام داد را طراحی کرده ایم. به طور مثال راه اندازی پویش دهه امامت و ولایت، راه اندازی کاروان های شادی در 20 نقطه از استان، طرح اطعام علوی در حاشیه شهر مشهد، دیدار با سادات پیشکسوت و خانواده های معزز شهدای مدافع حرم، که این بخشی از برنامه های دهه ولایت سازمان دانش آموزی است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار