برپایی نمایشگاه مشاغل خانگی در آباده

آباده (پانا)- همزمان با دهه ولایت اولین جشنواره حمایت از مشاغل خانگی در آباده برگزار شد. این جشنواره در قالب نمایشگاهی با عنوان کدبانو به میزبانی امور بانوان فرمانداری شهرستان آباده برپا شده است.

کد مطلب: ۱۲۹۳۴۹۰
لینک کوتاه کپی شد
برپایی نمایشگاه مشاغل خانگی در آباده

مشاور امور بانوان فرمانداری شهرستان آباده در گفت‌وگو با پانا در مورد هدف برپایی این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه با هدف حمایت از بانوان هنرمند آباده در رشته‌های آشپزی، شیرینی‌پزی، خشکبار و لواشک برگزار شده تا آنها بتوانند هنر خود را به نمایش بگذارند و خود را بشناسانند و همچنین کسانی که قصد دارند از این طریق به اقتصاد خانواده کمک کنند بتوانند محصولات خود را به فروش برسانند.

فرشته کاوه ادامه داد: قصد داریم انشاءالله در آینده این نمایشگاه را در رشته‌های دیگر همچون خیاطی، گلدوزی، تکه دوزی، روبان دوزی، گلسازی و...ادامه دهیم و همچنین با ایجاد بازارچه‌های محلی از این طریق از مسافران و گردشگران نیز دعوت کنیم تا از آنها بازدید کنند.

وی افزود: حمایت مسئولان،مشارکت هنرمندان و استقبال مردم سه راس یک مثلث هستند که پس از توکل به خداوند می توانند در معرفی و شناساندن شهرستان در این زمینه در سطح استان نقش موثری داشته باشند.

کاوه در پایان افزود: کلیه بانوان هنرمند شهرستان و حتی شهرستان‌های هم جوار می‌توانند با مراجعه به دفتر مشاور امور بانوان فرمانداری شهرستان آباده در تمامی رشته‌های هنری ثبت نام کنند تا انشاءالله در برپایی نمایشگاه‌های دیگر از آنان دعوت به همکاری کنیم و از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های آنان استفاده کنیم‌.

دانش‌آموز خبرنگار: ریحانه توکلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار