دانش‌آموز خلاق شهرستان قدس چاپگر سه بعدی رنگی ساخت

شهرقدس ( پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس با تجلیل از دانش‌آموز خلاق سازنده دستگاه چاپگر یک بعدی گفت از اختراع و طرحهای نو و جدید دانش‌آموزان شهرستان قدس حمایت می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۹۳۴۸۴
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموز خلاق شهرستان قدس چاپگر سه بعدی رنگی ساخت

وحید محرمی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس از اختراع و طرح نوآورانه عباس صادقی، دانش آموز هنرستان شهید چمران این شهرستان حمایت کرد و گفت: در سال تولید دانش بنیان، اشتغال آفرین، از اختراع و طرح ‌‌‌‌‌های نو و جدید دانش‌آموزان حمایت می‌کنیم.

عباس صادقی، دانش‌آموز پایه دهم رشته برق صنعتی هنرستان شهید چمران، شهرستان قدس است که یک چاپگر رنگی سه بعدی را نوآوری و ساخته است، این سازه پیشرفته که هم نمونه خانگی و هم نمونه صنعتی دارد، در عین کوچک و کم وزن بودن، دقیق و سریع است و با تمام اجناس پلاستیکی سازگاری دارد، که با این دستگاه سه بعدی می‌توان قطعات را با دقت بالا تولید کرد.

وحیدمحرمی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس در دیدار با این دانش‌آموز ضمن تجلیل از تلاش وی و همچنین تشکر از همکاری مدیر این هنرستان در به ثمر نشستن این طرح، از حمایت و کمک همه جانبه خود و همکاران از این دستاورد خبر داد و خواستار همراهی مسئولان جهت تکمیل و انبوه سازی این طرح خلاقانه شد.

دانش‌آموز خبرنگار: آذین لطفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار