مدیر آموزش و پرورش ملارد:

برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است

ملارد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ملارد در افتتاحیه پایگاه‌های تابستانی و غنی‌سازی اوقات فراغت، گفت برنامه‌ریزی اوقات فراغت برای دانش‌آموزان از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است.

کد مطلب: ۱۲۹۳۳۷۸
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است

سعید تیموری‌راد، مدیر آموزش و پرورش ملارد در افتتاحیه پایگاه‌های تابستانی و غنی‌سازی اوقات فراغت در سالن اجتماعات شهید طحانی، ضمن اشاره به مفهوم حکمت ۲۱ نهج‌البلاغه و سخنان حضرت علی(ع) بیان کرد: فرصت‌های زندگی به سرعت می‌گذرند و لازم است دانش‌آموزان از فرصت‌های خود بویژه اوقات فراغت به نحو مطلوب استفاده کنند.

وی تأکید کرد: با توجه به نقش مهم آموخته‌های کنونی در آینده دانش‌آموزان، لازم است مسئولین در برنامه‌ریزی درست برنامه‌های تابستانی، نهایت دقت و حساسیت را داشته باشند.

این مقام مسئول افزود: با توجه به سرانه پایین مطالعه در بین مردم، به دانش‌آموزان توصیه می‌شود که از اوقات فراغت خود در جهت مطالعه و فعالیت‌های ورزشی و فرهنگی استفاده کنند.

تیموری‌راد تصریح کرد: موقعیت کنونی همه افراد بزرگسال، حاصل فعالیت‌های دوران دانش‌‌آموزی است و امیدواریم با حمایت نهادها و خانواده‌ها، برنامه‌ریزی مطلوبی برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان صورت گیرد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار