عضو شورای شهر تهران مطرح کرد؛

سرمایه و ظرفیت شورایاران نباید از بین برود

تهران (پانا) - عضو شورای شهر تهران در جریان بررسی طرح نظام مدیریت محله گفت آیا کسانی که در ترکیب هیات امنا هستند فقط بنا است کار فرهنگی و اجتماعی در سطح محلات انجام دهند یا به مشکلات در چارچوب ماموریت‌های شهرداری تهران رسیدگی کنند؟

کد مطلب: ۱۲۹۳۱۸۱
لینک کوتاه کپی شد
سرمایه و ظرفیت شورایاران نباید از بین برود

ناصر امانی افزود: اگر فقط کار فرهنگی و اجتماعی می‌دهند خوب است اگرنه در مورد رسیدگی به اقدامات شهرداری هیچکدام از این عزیزان تخصص لازم را ندارند.

او ادامه داد: حضور ۲۱ نفر یعنی مجلس محله که نیاز به منشی و‌ چارچوب خاص دارد و احتمالا هر تصمیمی که بخواهند بگیرند نیاز به رای‌گیری دارد.حالا با این اوصاف نقش این افراد در کمک به شورای شهر چیست؟ زیرا وظیفه ذاتی شورایاران کمک به شورا بوده و آن‌ها بازوی نظارتی اعضا بودند.

امانی با بیان اینکه شورایاران سرمایه‌های شهر و شورا هستند،تاکید کرد: دبیران شورایاری به شورا می‌آمدند و از شهردار تهران تا اعضای شورا را مورد نقدر قرار می‌دادند. این ظرفیت نباید از بین برود.

در نهایت این عضو شورا تنها مخالف طرح مذکور بود. سید جعفر تشکری هاشمی و حبیب کاشانی رای به طرح مذکور ندادند. مهدی چمران و میثم مظفر نیز حضور نداشتند.

وی همچنین در ادامه گفت: در حوزه مدیر محله ابهام وجود دارد. این فرد باید چه ویژگی داشته باشد که مدیر محله شود؛سن،تحصیلات او چقدر باید باشد. معتقدم این فرد باید حتما ساکن محله باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار