برگزاری 20 ایستگاه دوخت البسه اسلامی در اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - دبیر ستاد عفاف و حجاب شهرستان اسلامشهر، از برگزاری ۱۵ نمایشگاه عرضه پوشاک و ۲۰ ایستگاه دوخت البسه اسلامی در طول هفته عفاف و حجاب خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۹۳۰۴۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری 20 ایستگاه دوخت البسه اسلامی در اسلامشهر

لیلا ابراهیمی، دبیر ستاد عفاف و حجاب شهرستان اسلامشهر در جریان برگزاری نشست خبری با اصحاب رسانه در سخنانی با گرامیداشت هفته عفاف و حجاب اظهار کرد: قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان اسلامشهر با پیروی از آیات کتاب الهی و رهنمودهای روشنگرانه مقام معظم رهبری، برای بزرگداشت هفته حجاب و عفاف اقدام به تشکیل جلساتی در قالب هیئت‌های اندیشه ورز با مسئولان شهرستان کردیم و برگزاری جشن‌های متنوع و کارگاه‌های آموزشی و دیگر برنامه‌های فرهنگی از جمله فعالیت‌های ستاد عفاف و حجاب شهرستان اسلامشهر است.

وی افزود: ۱۸ بوستان اسلامشهر که پرترددترین مناطق شهرستان هستند، بخشی از محل‌های برگزاری مراسمات هفته عفاف و حجاب هستند و همچنین ۱۵ نمایشگاه عرضه پوشاک و ۲۰ ایستگاه دوخت البسه اسلامی نیز برگزارخواهد شد.

ابراهیمی بیان کرد: با هماهنگی‌های انجام شده با اداره فنی و حرفه‌ای شهرستان اسلامشهر قرار شد ۲ کارگاه با موضوعات طراحی لباس اسلامی برای خیاطان و همچنین طراحی مد و لباس با رایانه برای دیگر علاقه‌مندان برگزار شود.

دبیر ستاد عفاف و حجاب شهرستان اسلامشهر عناوین سایر برنامه‌های هفته عفاف و حجاب را شامل مواردی از جمله برگزاری ۸ جشنواره طهورا با هماهنگی سپاه منطقه و سازمان فرهنگی و هنری شهرداری، کارگاه‌های مشاوره خانوادگی، قرائت بیانیه مصوب مرتبط با عفاف و حجاب توسط بانوان نخبه در نماز جمعه روز ۲۴ تیرماه، برگزاری پیاده روی خانوادگی، تجلیل از مادران شهدا، توزیع پک‌های فرهنگی و معیشتی، تشکیل کارگاه‌های زیست عفیفانه و اجرای دوره‌های توانمندسازی فرهنگیان با همکاری اداره آموزش و پرورش جهت فرهنگیان و مربیان واحدهای آموزشی و مهدهای کودک اسلامشهر برشمرد.

خبرنگار: نازنین سرایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار