مدیر آموزش و پرورش شهرستان میناب:

فرصتی مناسب برای آموزش مهارت به دانش آموزان در ایام تابستان

هرمزگان(پانا)-معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان میناب در آیین افتتاح پایگاههای اوقات فراغت دانش آموزان شهرستان میناب گفت: ایام تابستان و اوقات فراغت از تحصیل فرصت مناسبی برای آموختن مهارت به دانش آموزان است.

کد مطلب: ۱۲۹۳۰۳۴
لینک کوتاه کپی شد
فرصتی مناسب برای آموزش مهارت به دانش آموزان در ایام تابستان

به گزارش خبرنگار پانا هرمزگان از میناب،با حضور احمد حامدی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان میناب ، و جمعی از مسئولان شهرستان میناب پایگاه تابستانی اوقات فراغت دانش آموزان به نمایندگی از مدارس در دبستان شاهد شهید یوسف عسکری افتتاح شد.

احمد حامدی در این آیین گفت: ایام تابستان و اوقات فراغت از تحصیل فرصت مناسبی برای آموختن مهارت دانش آموزان است.

حامدی با بیان اینکه تابستان بهترین فرصت برای مهارت‌آموزی دانش‌آموزان در موضوعات مختلف است، گفت: خانواده‌ها باید با همراهی آموزش و پرورش بستری مناسب برای مهارت‌آموزی دانش‌آموزان را فراهم نمایند.

وی خاطر نشان کرد: خانواده ها در ایام تابستان به گونه ای برنامه ریزی نمایند تا با همراهی و شرکت بچه ها در فعالیتهای تابستانی ضمن پر نمودن اوقات فراغت، آنان را سمت و سوی صحیح و مهارت آموزی برای آینده سوق دهند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان میناب اظهار کرد:امسال در شهرستان میناب، ۶۵ پایگاه فعال و ۶۶۵۰ نفر دانش آموز دختر و پسر در این پایگاهها فعالیت خواهند نمود و کانون فرهنگی تربیتی شهید عمرانی و پژوهش سرای دانش آموزی، از فعالان حوزه های مهارت آموزی به دانش آموزان در تمامی فصول سال بصورت ویژه در اختیار دانش آموزان علاقه مند شهرستان میناب می باشد.

خبرنگار پانا: محمد عباسی دومشهری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار