هادی زمانی‌نژاد در اختتامیه مسابقات برنامه‌نویسی ویژه مدارس حلی و فرزانگان:

پژوهش و تحقیق، محور رشد و توسعه کشور است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ یکی از عوامل مهم در رشد و توسعه کشور را تحقیق و پژوهش دانست.

کد مطلب: ۱۲۹۲۴۶۵
لینک کوتاه کپی شد
پژوهش و تحقیق، محور رشد و توسعه کشور است

اختتامیه مسابقات برنامه نویسی ویژه مدارس حلی و فرزانگان با حضور مظفری؛ معاون سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان و هادی زمانی نژاد؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ به میزبانی دبیرستان علامه حلی ۱۰ برگزار شد.

مظفری؛ معاون سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان توجه به همه‌ ساحت‌ها و تمام جنبه‌های آموزشی و توجه به ابعاد مختلف آموزش در مدارس سمپاد را از ویژگی این مدارس عنوان کرد و افزود: مدارس سمپاد ظرفیت تعلیم و تربیت تمام ساحتی و الگو شدن در تراز سندتحول بنیادین را دارا هستند.

وی با بیان اینکه هدف اصلی سند تحول تحقق ساحت های شش گانه تربیتی است، خاطر نشان کرد: در تمامی برنامه‌های مدارس سمپاد باید ساحت‌های شش گانه را مد نظر قرار دهیم.

آموزش‌های صحیح و تمام‌ساحتی می‌تواند زمینه رشد و تعالی دانش‌آموزان در مسیر پژوهش را فراهم کند

در ادامه هادی زمانی نژاد، آموزش و پژوهش را ابزاری برای پرورش دانست و گفت: هدف ما تربیت دانش آموزان در تراز جمهوری اسلامی ایران است و در عصر کنونی که عصر یافته ها و تازه هاست، رشد همه جانبه و تمام ساحتی اهمیت پیدا می کند.

وی در ادامه گفت: پژوهش و تحقیق، محور رشد و توسعه در کشور است و جامعه دانش محور مبتنی بر پژوهش است. آموزش های صحیح و تمام ساحتی می تواند زمینه رشد و تعالی دانش آموزان در مسیر پژوهش را فراهم کند. حس کنجکاوی و یادگیری در نهاد تک تک دانش آموزان نهاده شده است و می بایست با فراهم آوردن شرایط مناسب به تدریج فعلیت یابد.

زمانی نژاد افزود: وظیفه ما در نظام تعلیم و تربیت این است که روح و انگیزه تحقیق و روش های درست پژوهش را در میان دانش آموزان نهادینه کنیم و دانش آموزان پژوهشگر تربیت کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار