بی‌توجهی درویش به استرس‌زایی؛

آرامش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بابت رفع مشکل خارجی‌ها

تهران (پانا) - مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بابت انجام امور پر التهاب مربوط به خارجی‌های قدیم و جدید این تیم اطمینان خاطر داد.

کد مطلب: ۱۲۹۲۳۳۴
لینک کوتاه کپی شد
آرامش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بابت رفع مشکل خارجی‌ها

باشگاه پرسپولیس پس از جذب بازیکنان مطرح فوتبال کشور در روزهای نخست نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر از تنور رقابت با سایر باشگاه‌ها فاصله گرفت تا علیرضا بیرانوند، سروش رفیعی، محمد مهدی احمدی، گئورگی گولسیانی، سعید صادقی، دانیال اسماعیلی فر و مرتضی پورعلی گنجی همچنان خریدهای این تیم را تشکیل دهند و خبری از جذب مهاجمان خارجی مد نظر یحیی گل محمدی نباشد.

جذب بازیکنان خارجی در حالی با توقف از سوی باشگاه پرسپولیس روبرو شده است که باشگاه ویزلا پرتغال برای صدور رضایت‌نامه کاسیانو مهاجم برزیلی خود تقاضای ۳-- هزار دلار کرده است.

تحریم‌های ارزی علیه بانگ‌های کشور نیز تا کنون اجازه انتقال این پول را به باشگاه پرسپولیس نداده است تا یحیی گل محمدی همچون هواداران دوآتشه این تیم نگران خط حمله تیمش باشد.

با این حال درویش در جلسه‌ای که با محمد محمدی معاون ورزشی باشگاه و یحیی گل محمدی سرمربی تیم برگزار کرد به وی اطمینان داد مشکل جذب کاسیانو را حل خواهد کرد و این بازیکن را قطعا در هفته پیش رو جذب خواهد کرد.

از سوی دیگر باشگاه پرسپولیس با حکم فیفا محکوم به پرداخت ۸۶ هزار دلار به همراه سود پنج درصد سالیانه آن به آنتونی استوکس است. سرخ‌ها همچنین باید پول باشگاه کورتریک بلژیک را بابت انتقال محمد نادری در فصل ۱۳۹۸-۱۳۹۹ پرداخت کنند که این پرونده‌ها باعث بسته شدن پنجره این باشگاه از سوی فیفا برای فعالیت نقل و انتقالاتی شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از تأمین منابع مالی لازم برای پرداخت این مطالبات اقدام به شروع واریز این پول‌ها کرده است که احتمالا تا عصر دوشنبه هفته آینده آنها به حساب طلبکاران خارجی واریز می‌شود تا این باشگاه بتواند قرارداد با بازیکنان جدید خود ثبت کرده و آنها دیگر مشکلی برای عقد قرارداد نداشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار