نشست معلمان اعزامی به مدارس ایرانی خارج از کشور در وزارت امور خارجه

تهران (پانا) - به منظور هم افزایی بیشتر نشست دو روزه معلمان اعزامی به مدارس ایرانی خارج از کشور در سال تحصیلی جدید در مرکز مطالعات سیاسی و بین الملل وزارت امور خارجه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۹۲۲۸۷
لینک کوتاه کپی شد
نشست معلمان اعزامی به مدارس ایرانی خارج از کشور در وزارت امور خارجه

به منظور هم افزایی و افزایش سطح دانش مسائل بین المللی نشست دو روزه‌ای برای معلمان اعزامی به مدارس ایرانی خارج از کشور در مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه، با همکاری مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

در این نشست در خصوص چگونگی انجام کارها در مأموریت‌های فرهنگی مدارس خارج از کشور، مزایا و مصونیت های دیپلماتیک و تشریفات و آداب دیپلماسی توسط اساتید وزارت امور خارجه بحث و تبادل نظر شد.

شایان ذکر است در مراسم افتتاحیه شیخ الاسلامی رئیس مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امورخارجه در سخنرانی به تشریح مسائل ایرانیان و دانش آموزان خارج از کشور پرداخت و حضور معلمان در مدارس ایرانی خارج از کشور را یک فرصت طلایی برای خدمت به هموطنان و آشنا ساختن دانش آموزان با فرهنگ ایرانی _اسلامی برشمرد.

بیگدلی معاون وزارت امور خارجه نیز به توصیه مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در مورد اهمیّت و جایگاه مدارس جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور تاکید کرد و از معلمان اعزامی خواست تا رسالتی به این ماموریت نگاه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار