کارلووی واری و نوشاتل میزبان زالاوا

تهران (پانا) - فیلم سینمایی «زالاوا» به کارگردانی ارسلان امیری همزمان با اکران در سینماهای کشور برای نمایش در بخش منطقه ممنوع در پنجاه و ششمین دوره جشنواره کارلووی واری دعوت شده است.

کد مطلب: ۱۲۹۲۰۵۳
لینک کوتاه کپی شد
کارلووی واری و نوشاتل میزبان زالاوا

این جشنواره معتبر جهانی در کشور چک برگزار می‌شود و «زالاوا» در چهار برنامه نیمه‌شب که به فیلم‌های منتخب ژانر اختصاص دارد، از تاریخ ۱ تا ۹ جولای (۱۰ تا ۱۸ تیر) به نمایش در می‌آید.

همچنین هجدهمین فستیوال فانتاستیک فست سوئیس، «زالاوا» به تهیه‌کنندگی ‌سمیرا و روح‌الله برادری را در بخش رقابتی این جشنواره پذیرفته است. این جشنواره که ویژه‌ی فیلم‌های ژانرهای وحشت، علمی- تخیلی، فانتزی و اکشن است؛ در بخش رقابتی فیلم‌هایی از آمریکا، فرانسه، سوئیس، انگلیس، هلند، ایتالیا، اتریش، مکزیک و استرالیا از تاریخ ۱ تا ۹ جولای (۱۰ تا ۱۸ تیرماه) در پنج سالن سینمای شهر نوشاتل، به نمایش در می‌آیند.

داستان «زالاوا» که درامی دلهره‌آور با مایه‌‌هایی از سینمای وحشت است ‌درباره‌ی درگیری رئیس جوان پاسگاه زالاوا با جن‌گیر و اهالی روستای زالاوا است که ادعا می‌کنند یک جن به روستایشان زده است. این فیلم با بازی نوید پورفرج، پوریا رحیمی سام، هدی زین‌العابدین از هشتم تیرماه در سراسر کشور اکران و با استقبال مخاطبان روبرو شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار