کشف 50 میلیارد ریال انواع ساعت مچی و باطری خارجی

تهران (پانا) - رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف 99 هزار و 500 عدد انواع ساعت و باطری خارجی خبر داد و گفت کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف‌شده را بیش از 50 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

کد مطلب: ۱۲۹۲۰۴۴
لینک کوتاه کپی شد
کشف 50 میلیارد ریال انواع ساعت مچی و باطری خارجی

به گزارش پلیس امنیت اقتصادی، سرهنگ کارآگاه هدایت بهرامی توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف انبار دپوی کالای قاچاق به ارزش بیش از 50 میلیاردریال در محدوده جاده قدیم قم شدند.

وی افزود: طی بازرسی‌های اولیه مشاهده گردید کالاهای قاچاق در کنار کالا هایی که به صورت قانونی وارد میشده اند و با شگرد استفاده از اسناد گمرکی تکراری وارد گردیده ودر سامانه جامع تجارت ثبت نشده و فاقد هرگونه اسناد و مدارک مثبته گمرکی هستند.

این مقام انتظامی افزود: کالاهای کشف شده شامل تعداد۹۵۰۰عددساعت مچی و تعداد ۹۰۰۰۰ عدد باطری ساعت بوده که پرونده در خصوص قاچاق کالا تشکیل و به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده رابیش از 50 میلیارداعلام کرده اند،اضافه کرد:مبارزه با قاچاق کالا از اهم وظایف این پلیس است و از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یااحتکار کالا بااین پلیس به شماره های 02166747343 ویا 09999871392 تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار