پرسپولیس در انتظار تصمیم مربی فرانسوی؛ احمد به خانه‌اش بر‌می‌گردد

تهران (پانا) - تکلیف احمد نوراالهی بازیکن سابق پرسپولیس در شباب الاهلی به‌زودی مشخص خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۹۱۷۷۵
لینک کوتاه کپی شد
پرسپولیس در انتظار تصمیم مربی فرانسوی؛ احمد به خانه‌اش بر‌می‌گردد

یکی از سوژه‌های جذاب نقل و انتقالات برای پرسپولیس احمد نوراللهی است. ستاره بی حاشیه تیم ملی که در انتقالی غیرمنتظره در تابستان گذشته به فوتبال امارات رفت، فصل خوبی را در فوتبال این کشور سپری نکرد و شایعه بازگشت این بازیکن به پرسپولیس به گوش می‌رسد.

چند روز قبل بود که رسانه‌های معتبر اماراتی از قرار گرفتن احمد نوراللهی در لیست مازاد ژاردیم سرمربی جدید باشگاه شباب الاهلی خبر دادند. در ادامه نیز سایت ترانسفر مارکت مقابل نام این هافبک ملی پوش، عنوان باشگاه اماراتی را حذف کرد و از نوراللهی به عنوان بازیکنی بدون تیم و آزاد نام برد.

تمام این اتفاقات دست به دست هم داد تا شایعه جدایی نوراللهی از باشگاه شباب الاهلی قوت بگیرد. در ادامه نوراللهی پنجشنبه شب گذشته راهی امارات شد تا وضعیت نهایی اش مشخص شود و جالب این که به تمرینات تیم شباب الاهلی نیز ملحق شد. اما با وجود این موضوع هنوز وضعیت نهایی بازیکن ملی پوش کشورمان با شباب الاهلی مشخص نیست و باید منتظر تصمیم سرمربی جدید الاهلی باشد. احتمالا طی چند روز آینده وضعیت نوراللهی نیز مشخص خواهد شد. لئوناردو ژاردیم سرمربی فرانسوی و جدید الاهلی به تازگی هدایت این تیم را به دست گرفته و هنوز در خصوص بازیکنان ایرانی خودش یعنی نوراللهی و قایدی تصمیمی نگرفته است.

باشگاه پرسپولیس نیز منتظر مشخص شدن تکلیف نهایی نوراللهی است تا در صورت جدایی او از امارات مذاکرات خود را برای جذب او آغاز کند. گفتنی است احمد نوراللهی تمایل دارد تا فوتبالش را در امارات دنبال کند و در صورت فراهم شدن شرایط، در سال جام جهانی در این کشور بماند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار