عرضه نیم بهای بلیط ورودی شهربازی‌های قم به مناسبت عید غدیر

قم (پانا) - دبیر ستاد مردمی غدیر گفت از روز عید قربان به مدت ۱۵ روز، تمامی شهربازی‌ها و پارک‌هایی که متعلق به شهرداری قم هستند بلیط ورودی خود را به صورت نیم‌بها عرضه می‌کنند.

کد مطلب: ۱۲۹۱۱۲۶
لینک کوتاه کپی شد
عرضه نیم بهای بلیط ورودی شهربازی‌های قم به مناسبت عید غدیر

محمد‌علی بختیاری‌زاده، دبیر ستاد مردمی غدیر امروز در نشست خبری که در سالن جلسات اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری باشکوه مراسم عید غدیر نیازمند همدلی بین تشکل‌های مردمی و دستگاه‌های حاکمیتی و اداری بود که خوشبختانه توانستیم این گروه‌ها را در کنار هم جمع و برنامه‌های مختلف و متنوعی را به مناسبت این عید در ستاد مردمی غدیر طراحی کنیم.
دبیر ستاد مردمی غدیر اظهار کرد: اولین برنامه‌ای که در نظر گرفتیم به همت خیرین مردمی و هیأت‌های مذهبی ایجاد ایستگاه‌‌های صلواتی است که از شب عید غدیر شروع به فعالیت می‌کنند، برنامه دوم این ستاد شناسایی ۱۱۰ محله توسط سازمان تبلیغات اسلامی استان است که مقرر شد در این محله‌ها به صورت خودجوش کاروان‌های شادی برپا شود و جشن‌های مختلفی در مساجد برای شهروندان برنامه‌ریزی شده است.
بختیاری زاده ادامه داد: با توجه به اینکه توزیع اطعام در این عید بسیار مورد تاکید قرار گرفته است، با همکاری خیرین مردمی قرار بر این شد در روز عید غدیر ۱۱۰ هزار غدای گرم میان مردم و نیازمندان در محله‌ها توزیع خواهد شد.
دبیر ستاد مردمی غدیر تصریح کرد: با همکاری که با شهردای قم انجام داده‌ایم از روز عید قربان به مدت ۱۵ روز، تمامی شهربازی‌ها و پارک‌هایی که متعلق به شهرداری قم هستند بلیط ورودی خود را به صورت نیم بها عرضه می‌کنند.
وی ادامه داد: برگزاری مسابقات مجازی با محتواهای مرتبط با غدیر برنامه‌ای است که برای این ایام در نظر گرفته‌ایم که به برندگان این مسابقات هدایایی نفیس اهدا می‌شود، از کسانی‌که وقت شرکت در مسابقات را دارند تقاضا می‌کنیم با توجه به محتوای مناسبی که این مسابقات دارد حتما شرکت کنند.
بختیاری زاده گفت: برنامه‌هایی که قرار است برگزار شود فقط به داخل شهر محدود نمی‌شود بلکه برنامه‌های متنوعی در شهرستان‌های جعفریه، کهک، قنوات و دستجرد نیز برگزار خواهد شد، برگزاری همایش پیاده‌روی «عصر غدیر» یکی از برنامه‌های جذابی است که راس ساعت ۱۸ از بلوار پیامبر اعظم شروع شده و تا مسجد مقدس جمکران ادامه پیدا می‌کند.
دبیر ستاد مردمی غدیر عنوان کرد: روز دوشنبه هفته جاری از ساعت ۱۸ عصر «همایش ملی غدیریان» با حضور مسئولان و مهمانانی از شهر‌های قم، تهران، کاشان، اصفهان و سمنان در شبستان نجمه خاتون حرم حضرت معصومه(س) با سخنرانی حجت الاسلام فرحزاد برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار