راهیابی دانش‌آموز بهبهانی به مسابقات کشوری کشتی فرنگی دانش‌آموزی

بهبهان(پانا) - مدیر آموزش و پرورش بهبهان از درخشش دانش‌آموزان این شهرستان در مسابقات کشتی فرنگی دانش‌آموزی استان خوزستان و انتخابی مسابقات کشوری خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۹۱۰۱۲
لینک کوتاه کپی شد
راهیابی دانش‌آموز بهبهانی به مسابقات کشوری کشتی فرنگی دانش‌آموزی

رسول عبدی پوردر گفت وگو با پانا با اعلانم این خبر افزود:« کشتی فرنگی دانش آموزی قهرمانی استان خوزستان و انتخابی مسابقات کشوری طی روزهای 9 و 10 تیرماه به میزبانی شهر اهواز توسط معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان برگزار شد. »

وی افزود:« در این دوره از مسابقات دانش آموز بهبهانی، حسین اکبری از دبیرستان شاهد باقرالعلوم(ع) در وزن 60 کیلوگرم با کسب مدال طلا به مسابقات کشوری راه یافت و دانش آموزان امین محمد خرد از دبیرستان شاهد امام جواد(ع) در وزن 55 کیلوگرم صاحب گردن آویز نقره و علی انهاری پور از دبیرستان شهید مطهری در وزن 65 کیلوگرم صاحب گردن آویز برنز شدند. و به این ترتیب دانش اموزان بهبهانی با کسب سه نشان ارزشمند در این مسابقات خوش درخشیدند.»

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهبهان در پایان کسب این موفقیت را به جامعه ی تعلیم و تربیت شهرستان، مردم ورزش دوست بهبهان، حوزه ی معاونت پرورشی و تربیت بدنی، دهملایی دبیر ورزش شهرستان و مربی تیم ، باج سرپرست تیم ، دانش آموزان افتخار آفرین و خانواده هایشان تبریک گفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار