مسئول امور ایثارگران فرمانداری ملارد:

تبیین مقاومت و ایستادگی مردم ایران از اهداف افشای حقوق بشر آمریکایی است

ملارد (پانا) - مسئول امور ایثارگران فرمانداری ملارد گفت تبیین مقاومت و ایستادگی مردم ایران از اهداف افشای حقوق بشر آمریکایی است.

کد مطلب: ۱۲۹۰۹۲۱
لینک کوتاه کپی شد
تبیین مقاومت و ایستادگی مردم ایران از اهداف افشای حقوق بشر آمریکایی است

علی قاسمی، مسئول امور ایثارگران فرمانداری ملارد در نشست منتخبین شوراهای دانش‌آموزی مدارس این شهرستان بیان کرد: هدف از برگزاری این نشست، آگاهی‌بخشی و روشنگری در خصوص جنایات آمریکا در جهان، تبیین مقاومت و ایستادگی مردم شریف ایران و حقانیت و مظلومیت جمهوری اسلامی در جنایات مختلف آمریکا و زنده نگهداشتن یاد و نام شهدای حوادث رخ داده در هفته افشای ماهیت حقوق بشر آمریکایی است.

وی ضمن اشاره به آیه ۵۴ سوره مائده ادامه داد: اگر کسی از دین خدا مرتد شود، به خداوند ضرری نمی‌رسد، اما در آینده قومی خواهند آمد که دوستدار خداوند هستند و خدا نیز آنها را دوست دارد، طبق گفته پیامبر اسلام(ص)، خطاب به سلمان فارسی، این قوم از پارس هستند.

قاسمی افزود: از دیگر ویژگی‌های این قوم، متواضع بودن، جهاد در راه خدا و نهراسیدن از هیچ قدرتی است، همانطور که مردم ایران در راه انقلاب اسلامی و اعتلای آن و هشت سال دفاع مقدس، جان خود را فدا کردند.

مسئول امور ایثارگران فرمانداری ملارد تصریح کرد: سختی و مشکلات در انجام کارهای فرهنگی همواره وجود دارد، اما اگر با توکل به خدا، پشتکار و امید در راه انقلاب و میهن اسلامی‌مان، تلاش کنیم، لطف خدا شامل حال ما شده و دشمنان کمتر کارشکنی می‌کنند.

وی خطاب به دانش‌آموزان عضو شورای مدارس گفت: برای رسیدن به آرامش و امنیت کنونی، شهدای زیادی تقدیم انقلاب شده و شما آینده سازان این مرز و بوم هستید، بنابراین لازم است در هر موقعیتی که قرار گرفتید به یاد شهدا و با الگوبرداری از سیره عملی آنان، جامعه‌ای سالم، موفق و بااخلاق اسلامی بسازید.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار