خبرنگاران پانا کاشمر در جشنواره کانون‌های فرهنگی تربیتی افتخار آفریدند

کاشمر (پانا) - خبرنگاران پانا کاشمر، امسال برای دومین سال با شرکت در مسابقات جشنواره کانون‌های فرهنگی تربیتی در رشته‌های خبرنگاری و خبرنویسی خراسان‌ رضوی بیشترین مقام را در مسابقات کسب کردند.

کد مطلب: ۱۲۹۰۶۳۲
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران پانا کاشمر در جشنواره کانون‌های فرهنگی تربیتی افتخار آفریدند

محمد ضمیری شیردل، کارشناس فرهنگی و هنری اداره آموزش و پرورش شهرستان کاشمر در گفت‌و‌گو با پانا گفت: «امسال وضعیت کانون‌های فرهنگی تربیتی شهرستان کاشمر در مسابقات استانی فرهنگی هنری کانون‌های فرهنگی تربیتی بسیار خوب بود و کاشمر با کسب (29رتبه) در رشته‌های مختلف مسابقات فرهنگی هنری کانون‌ها حائز رتبه برتر در بین مناطق 47 گانه استان خراسان رضوی شد.»

وی تصریح کرد: «از این بین در رشته‌های خبرنویسی و خبرنگاری هشت نفر از دانش آموزان حائز رتبه‌های برتر در سطح استان شدند. در مقطع ابتدایی محمدرضا زارع کوشه در رشته خبرنگاری رتبه اول، مهدیه شبانی در رشته خبرنویسی رتبه اول، مانا نعیمی در رشته خبرنگاری رتبه اول را کسب کرده‌اند. در مقطع متوسطه اول: ابوالفضل مؤدب در رشته خبرنویسی رتبه اول، صبا اعمی در رشته خبرنویسی رتبه سوم مشترک و شیوا براتی در رشته خبرنگاری رتبه سوم را بدست آورده‌اند، همچنین در مقطع متوسطه دوم علیرضا عربی در رشته خبرنویسی رتبه دوم و متینا مکرمی در رشته خبرنویسی رتبه دوم را کسب کرده‌اند.»

دانش آموز خبرنگار: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار