هافبک استقلال با اینکه قرارداد دارد، جدا می‌شود

تهران (پانا) - هافبک آبی پوشان با اینکه با این تیم قرارداد دارد، ممکن است از جمع آبی پوشان جدا شود.

کد مطلب: ۱۲۹۰۶۲۰
لینک کوتاه کپی شد
هافبک استقلال با اینکه قرارداد دارد، جدا می‌شود

به گزارش مهر ، سعید مهری هافبک میانی آبی پوشان که فصل گذشته عمدتاً به عنوان بازیکن جانشین به کار گرفته می‌شد، با اینکه با آبی‌ها قرارداد دارد، ممکن است پیش از شروع فصل از این تیم جدا شود.

استقلالی‌ها در پست هافبک میانی زبیر نیک نفس را برای فصل بعد در اختیار دارند و توانسته‌اند قرارداد مهدی مهدی پور را هم تمدید کرده تا خیال شان بابت زوج اول خط میانی شان آسوده شود. آنها همچنین اخیراً یک بازیکن در این پست از صنعت نفت به خدمت گرفته‌اند به اسم امید حامدی فر که می‌تواند ذخیره‌ای ایده آل باشد.

به جز آن تمدید قرارداد با روزبه چشمی هم در برنامه‌های نقل و انتقالاتی آبی پوشان قرار دارد که اگر این اتفاق هم بیفتد، ممکن است سعید مهری را در لیست بازیکنان فصل آینده خود قرار ندهند. به خصوص که این بازیکن برای فصل بعد از لیست زیر ۲۵ سال خارج شده و یک جا را در لیست بزرگسالان به خود اختصاص می‌دهد.

مهری فصل گذشته ۱۱ بار برای استقلال به میدان رفت که تنها در ۲ بازی مقابل گل گهر در هفته ششم و مقابل آلومینیوم در هفته بیست و هشتم در ترکیب ثابت قرار گرفت که در هر دو بازی نیز تنها یک نیمه در زمین حضور یافت و از ابتدای نیمه دوم تعویض شد. وی در ۹ بازی دیگر به عنوان بازیکن جانشین به میدان رفت که در ۲ بازی مقابل گل گهر در هفته ۲۱ و در هفته ۲۵ مقابل سپاهان از ابتدای نیمه دوم به میدان رفت و در سایر دیدارها در دقایق پایانی به کار گرفته شد. مجموع دقایق حضور این بازیکن در میدان نیز ۲۵۳ دقیقه بود.

روزهای پیش رو را باید روزهای سرنوشت سازی برای استقلال در نقل و انتقالات و البته برای سعید مهری دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار