ادای احترام جمعی از بانوان فرهنگی ورزشکار استان کرمان ‌‌به مقام شهید سلیمانی

کرمان (پانا) - جمعی از بانوان فرهنگی ورزشکار استان کرمان در حاشیه مسابقات ورزشی بانوان فرهنگی استان با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شهیدان سلیمانی، حسین پورجعفری، شهید شیخ علی ایرانمنش مدیر کل شهید آموزش و پرورش استان، شهید معلم تربیت بدنی حمید رضا ضیا علی نصب و دیگر شهدا ادای احترام کردند.

کد مطلب: ۱۲۹۰۵۶۹
لینک کوتاه کپی شد
ادای احترام جمعی از بانوان فرهنگی ورزشکار استان کرمان ‌‌به مقام شهید سلیمانی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، محسن منوچهری، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای فرهنگی و دانش آموز گفت: آموزش و پرورش استان کرمان ۲۳۲ شهید تقدیم انقلاب کرد که ٣ نفر از این شهدا معلم تربیت بدنی بوده اند.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی یک ورزشکار رشته پهلوانی بود که فرهنگ و روح ورزش را در متن کار جاری کرد افزود: امروز هیچ الگویی بهتر از شهید سلیمانی وجود ندارد و ورزشکاران در هر سطحی می‌توانند از وی الگو بگیرند.

منوچهری از احداث ۱۲ سالن ورزشی، ۳۳ چمن مصنوعی، ۱۰ زمین ساحلی و ۱۱ سالن ورزشی کوچک در مدارس استان در قالب طرح شهید سلیمانی خبر داد و افزود: این طرح گامی موثر در راستای تحقق شعار عدالت محوری اداره کل آموزش و پرورش کرمان است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان، مسابقات ورزشی فرهنگیان استان کرمان با عنوان یادواره معلم تربیت بدنی شهید ابراهیم هادی با حضور ۸۰۰ معلم در کرمان آغاز شده است.

محسن منوچهری با بیان اینکه مسابقات ورزشی ویژه بانوان فرهنگی از پنجم تیرماه جاری آغاز شده و تا هشتم تیرماه ادامه دارد، گفت: مسابقات ورزشی ویژه آقایان فرهنگی نیز از دهم تا سیزدهم تیرماه جاری برگزار خواهد شد.

بر پایه این گزارش بانوان فرهنگی ورزشکار استان کرمان در حاشیه مسابقات ورزشی بانوان فرهنگی استان با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شهیدان سلیمانی، حسین پورجعفری، شهید شیخ علی ایرانمنش مدیر کل شهید آموزش و پرورش استان، شهید معلم تربیت بدنی حمیدرضا ضیاعلی نصب و دیگر شهدا ادای احترام کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار