رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع:

ملت راه مقاومت و ایستادگی را انتخاب کرد

ساری (پانا)-رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع عنوان کرد ایستادگی و مقاومت همواره پس از انقلاب در این کشور تقویت شد و ملت راه مقاومت و ایستادگی را انتخاب کرد.

کد مطلب: ۱۲۹۰۱۶۶
لینک کوتاه کپی شد
ملت راه مقاومت و ایستادگی را انتخاب کرد

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدضیاءالدین آقاجان‌پور در مراسم بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد شهدای هفتم تیرماه که در مسجد علی‌ابن موسی الرضا (ع) بوستان ولایت مرکز مازندران برگزار شد، گفت: جوانان امروز باید بیش از پیش ماهیت آمریکا را بررسی کنند و بشناسند و بدانند ماهیت زورگویی آمریکا علیه ملت ایران بیش از پیش است چرا که این ملت هرگز زیر بار سلطه گری این کشور زورگو نرفته است.

آقاجان پور عنوان کرد: شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفایش، نمونه بارز استقامت ملت ایران علیه سلطه گری و جنایت آمریکا و صهیونیست است. پس از پیروزی انقلاب اسلامی دستشان از این سلطه گری ها قطع شده و احساس خطر نسبت به توانمندی های ایران کرده اند.

وی افزود: نگاه نفوذی ها و حمایت از وابستگان به غرب و آمریکا یکی از راهکارهای دشمنی علیه ایران است، ایستادگی و مقاومت که در قرآن و اسلام آمده همواره پس از انقلاب در این کشور تقویت شد و هر گز نمی توانیم این نکته را نادیده بگیریم؛ ملت راه مقاومت و ایستادگی را انتخاب کرده است.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران اهل منطق و مذاکره است اما به این معنا نیست که زورگویی را می پذیریم. آنان می گویند در مذاکره برای رسیدن به توافق ایران نباید سلاح دفاعی داشته باشیم، این اصلا قابل قبول نظام نیست.مذاکره به بهای خلع سلاح اصلاً پذیرفتنی نیست.

آقاجان پور گفت: اجازه تجاوز به هیچ کشوری را نخواهیم داد ما در اقتدار نظامی سرآمد هستیم، باید در حوزه اقتصادی بیشتر تلاش کنیم، امروز حمله دشمنان اقتصادی و تحریم های اقتصادی است که باید قوی شویم .

وی در پایان تصریح کرد: در حوزه های فرهنگی و عدالت محوری نیز باید در این کشور بهتر و جدی تر وارد شویم مردم باید شهد شیرین عدالت را بچشند.رانت خواری و فاصله طبقاتی در این کشور باید از بین ببرد، امروز قوه قضاییه و قوه مجریه به این هدف توجه ویژه ای می کنند.

دانش آموز خبرنگار: پریا کشیری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار