محمد نوری: پرسپولیس خیلی قوی بسته شده اما استقلال روز به روز لاغرتر می‌شود

قرار است چه بلایی سر تیم قهرمان بیاید

تهران (پانا) - پیشکسوت استقلال گفت متاسفانه اصلا مشخص نیست که چه کسی یا افرادی در حال یارگیری برای تیم استقلال هستند. آقایان مسئول در باشگاه، روراست به مردم بگویید می توانید برای استقلال تیم ببندید یا نمی توانید؟

کد مطلب: ۱۲۸۹۸۴۰
لینک کوتاه کپی شد
محمد نوری: پرسپولیس خیلی قوی بسته شده اما استقلال روز به روز لاغرتر می‌شود

به گزارش خبرورزشی، محمد نوری بازیکن اسبق تیم استقلال ضمن ابراز نگرانی بابت شرایط این روزهای استقلال در فصل نقل و انتقالات اظهاراتی را مطرح کرد:

در رابطه با شرایط بازیکنان فصل قبل استقلال و یارگیری این تیم چه صحبتی دارید؟

من بدون تعارف حرفم را میزنم و با کسی رودربایستی ندارم. هواداران نگران شرایط تیم استقلال هستند. آنها حق دارند! چون هر روز می بینند که وضعیت تیم محبوب‌شان روز به روز بدتر میشود. استقلال قدرتمند، روز به روز لاغر تر میشود.

چرا استقلال نسبت به این فصل مهم تا این اندازه بی تفاوت نشان می دهد؟

عجیب همین است که مسئولان باشگاه هر روز اعلام می‌کنند ما چراغ خاموش در حال یارگیری هستیم. دائم می گویند: "صبور باشید که فردا یارگیری می کنیم! صبور باشید ظرف دو روز آینده خبرهای خوبی به شما میدهیم! روند مثبت است و..." اما در واقع روند اصلاً مثبت نیست! قهرمانی به کام مردم تلخ شد. چرا شفاف با مردم صحبت نمی کنید؟

شما چندی پیش با انتشار یک استوری نسبت به وضعیت نقل و انتقالات واکنش نشان دادید. هنوز هم بر این اعتقاد هستید که استقلال از رقبا عقب افتاده است؟

ما قبلا اولتیماتوم داده بودیم که رقیب ما با صرف بیشترین هزینه ها در حال یارگیری است، چه شد که سپاهان توانست ژوزه مورایس را جذب کند ولی ما نتوانستیم؟ آیا کسی در این باره قصور کرده؟ آیا کسی مقابل استقلال ایستاده است؟ به مردم شفاف بگویید که چه داستانی پشت این ماجراهاست!

منظورتان از داستان چیست؟

کاملا مشخص است که امسال پرسپولیس دارد قوی بسته می‌شود و استقلال هیچ اقدامی در این زمینه نمی کند. تمدیدی هایش را تمدید نکرده و یکی بعد از دیگری در حال جدا شدن هستند. شاکله تیم قهرمان در حال از دست رفتن است. ما فقط یک سجاد شهباززاده را گرفتیم که این اصلا کافی نیست. تیم ما فوروارد تمام کننده می خواهد، پلی میکر میخواهد، با رفتن دانشگر و تمدید نشدن سیلوا مدافع می‌خواهد. این چه شرایطی است که هوادار استقلال مجبور به تحمل آن شده! چه بلایی است که دارد بر سر تیم قهرمان می آید!

توقعتان از مدیران باشگاه چیست؟

شفاف باشند. چرا از حضور ۴ یا ۵ پیشکسوتی که خودشان آنها را قبول دارند برای این فصل مهم استفاده نمی کنند؟ شما به باشگاه پرسپولیس نگاه کنید که با به خدمت گیری محمد محمدی در جمع معاونان باشگاه تا چه اندازه در فصل نقل و انتقالات خوب عمل کردند! متاسفانه در استقلال از پیشکسوتان هیچ بهره ای برده نمی شود. ما نمی گوییم با فرد خاصی قرار میلیاردی ببندید که برایتان یارگیری کند ولی هر کسی که خودتان قبول دارید را بیاورید تا در این زمینه به شما کمک کند.

فکر می کنید در باشگاه پرسپولیس اوضاع از این بابت خوب است؟

وقتی هر بازیکنی که کادر فنی می خواهد در تیم می‌ماند و هر بازیکنی که در بازار نقل و انتقالات است را جذب می کنند یعنی خوب عمل کرده اند. متاسفانه مسئولان باشگاه ما شفاف عمل نمیکنند. دائم می گویند صبر کنید! لطفاً مشاوران باشگاه را به ما نشان بدهید تا بدانیم چه کسی به مسئولان باشگاه مشاوره می‌دهد که این وضعیت ما شده است.

ظاهراً فرشید سمیعی در حال یارگیری برای استقلال است. اینطور نیست؟

آقای سمیعی گفت که ما کمیته فنی داریم! پس لطفاً بگویید این افراد چه کسانی هستند؟ ما ناراحتیم و می‌خواهیم بدانیم پشت صحنه چه کسانی هستند که برای استقلال تصمیم می گیرند. متاسفانه وضعیت استقلال اصلا خوب نیست. ما رو به عقب برگشته ایم. چرا کاوه رضایی را نباید بیاوریم؟ چرا زکی‌پور باید به جای استقلال به سپاهان برود؟ دانشگر از تیم ما جدا شده و وضعیت خوب نیست. کاش مسئولان باشگاه با مردم روراست باشند و بگویند که می توانند در این باشگاه کار کنند یا نمی توانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار