حمید درخشان: جلال حسینی را داشتم قهرمان ایران می‌شدم

تهران (پانا) - حمید درخشان سرمربی سابق پرسپولیس هنوز هم بابت نداشتن سیدجلال حسینی در تیمش ناراحت است و با افسوس حرف می زند.

کد مطلب: ۱۲۸۹۵۴۶
لینک کوتاه کپی شد
حمید درخشان: جلال حسینی را داشتم قهرمان ایران می‌شدم

حمید درخشان درباره خداحافظی سیدجلال حسینی می‌گوید: همیشه با حسرت از خودم می‌پرسم چرا وقتی در سال ۹۳ سرمربی پرسپولیس شدم او به قطر رفته بود. با خودم می‌گویم اگر سیدجلال حسینی را داشتم قهرمان ایران می‌شدم و همه مربیانی که با او کار کرده اند تأیید می‌کنند یک مدافع خوب و یک رهبر عالی در هرتیمی به ویژه تیم ملی و پرسپولیس بوده است.

وی ادامه داد: خداحافظی از فوتبال واقعا کار سختی است. من خودم تا سن ۳۶ سالگی فوتبال بازی کردم و می‌دانم چقدر کار سختی است که شما بتوانید در این سن و سال کیفیت خود را حفظ کنید. سیدجلال در ۳۵ سالگی به پرسپولیس بازگشت و کمک کرد این تیم ۵ سال متوالی قهرمان ایران شود. ما پرسپولیسی‌ها هرگز خدمات و زحمات این بازیکن با غیرت و مدافع حرفه ای را فراموش نخواهیم کرد.

درخشان در خاتمه گفت: سیدجلال حسینی جزو بهترین دفاع وسط‌های تاریخ این مملکت است و تجربه گرانبهایی بابت همه این سال‌ها بازی در پرسپولیس و تیم ملی و ... دارد که می‌تواند در عرصه مربیگری هم خیلی به او کمک کند. برایش بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار