رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه ٣ شیراز:

اوقات فراغت، مهمترین زمان برای جلوگیری از هنجارشکنی‌ در دانش‌آموزان است

مهارت‌آموزی، یکی از مهم‌ترین فاکتورهای دانش‌آموزان برای پر کردن اوقات فراغت است

شیراز(پانا)- رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه ٣ شیراز با اشاره به توجه اسلام به عمر انسان گفت دین اسلام به مردم می‌گوید انسان نباید هیچ فرصتی را برای تعالی خود از دست ‌دهد. اوقات فراغت نیز می‌تواند مهم‌ترین زمان برای دانش‌آموزان باشد تا با تقویت بنیان‌های فکری و مهارتی در خود در مسیر تعالی گام بردارند و همچنین از هنجارشکنی‌ جلوگیری کنند.

کد مطلب: ۱۲۸۹۵۰۲
لینک کوتاه کپی شد
اوقات فراغت،  مهمترین زمان برای جلوگیری از هنجارشکنی‌ در دانش‌آموزان است

سید عبدالصمد موسوی امروز در مراسم افتتاح پایگاه‌های تابستانی اوقات فراغت اداره کل آموزش و پرورش استان فارس افزود: لحظه لحظه عمر انسان مهم است و سرعت تکنولوژی غافل شدن از زمان را از ما نمی‌پذیرد.

وی با بیان اینکه اوقات فراغت همیشه اوقات مرده دانش‌آموزان به شمار نمی‌رود گفت: اوقات فراغت گاهی اوقات فارغ شدن از یک موضوع مهم برای ورود به یک مهم دیگر تلقی می‌شود.

موسوی با اشاره به ظرفیت مناسب تعطیلات تابستان برای بهره‌وری دانش‌آموزان در راستای مهارت آموزی گفت: مهارت آموزی می‌تواند یکی از مهم ترین فاکتورهای دانش‌آموزان برای پر کردن اوقات فراغت آنها به شمار رود.

وی با اشاره به لزوم برخورداری کلاس‌های اوقات فراغت تابستان، از رضایت خاطر دانش‌آموزان به همراه انگیزه و انتخاب آنها برای شرکت در کلاس‌های اوقات فراغت گفت: با توجه به برخورداری کشور ما از نوجوانان فعال و کوشا باید برای آنها برنامه‌ریزی کنیم.

موسوی اوقات فراغت دانش‌آموزان را مهمترین زمان برای جلوگیری از هنجارشکنی‌ها برشمرد و خطاب به دانش‌آموزان حاضر در جلسه گفت: از این فرصت به نحو احسن استفاده کنید.

خبرنگار: محمد فروتن

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار