مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌ شمالی:

تکریم معلمان اولویت اصلی‌ در آموزش و‌پرورش است

بجنورد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌ شمالی اظهار کرد اولویت اصلی در آموزش و‌پرورش تکریم و حفظ شان معلمان و فرهنگیان‌ است.

کد مطلب: ۱۲۸۹۴۹۵
لینک کوتاه کپی شد
تکریم معلمان اولویت اصلی‌ در آموزش و‌پرورش است

مدیرکل آموزش و‌ پرورش استان در جلسه انعقاد قرارداد با بیمه دانا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب و خیرمقدم گویی خدمت مهمانان حاضر در جلسه با بیان این مطلب که در سطح استان خراسان شمالی حدود ۱۴هزار معلم بصورت رسمی، پیمانی و قراردادی مشغول به کار هستند گفت: رسالت تعلیم و‌تربیت دانش آموزان در دست معلمان گرامی ما است و تکریم معلمین در تمام ادوار جزو اصلی ترین هدف و وظیفه ما در آمو‌زش و پرورش است.

ابوالقاسم اکبری در ادامه با یادآوری نحوه اجرای بیمه طلایی معلمان در سال ۱۳۸۸ که معلمان با ارائه یک کوپن و بدون انجام پروسه های طولانی ارائه مدرک به نمایندگی ها و افراد معتمد از خدمات بیمه تکمیلی به نحو شایسته استفاده می کردند، گفت: امیدوار هستیم با توجه به قرارداد جدیدی که از سوی وزارت آموزش و‌پرورش با بیمه دانا صورت گرفته است، شاهد کاهش سیکل های اجباری ارائه مدارک و فاکتورها در دریافت خدمات تکمیلی همکاران عزیزمان باشیم.

اکبری در ادامه بیان کرد: هدف وزارت از تغییر بیمه معلم به بیمه دانا انجام عملکرد بهتر توام با سرعت، صحت و دقت در کار و همچنین افزایش پزشکان و مراکز طرف قرارداد در جهت افزایش ارائه خدمات به معلمان و دانش آموزان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در پایان با اشاره به تجمیع ارائه خدمات بیمه به فرهنگیان گفت: امیدوار هستیم با تعامل و‌ همکاری بین دو‌ نهاد توجه و کمک ویژه ای به همکاران و دانش آموزان که متاسفانه مبتلا به بیماری‌های صعب العلاج و خاص هستند نیز یاری رسان این عزیزان باشند.

لازم به ذکر است در قرارداد جدید سقف پوشش بیمه برای خدمات دندان پزشکی ۳/۵۰۰/۰۰۰تومان
و خدمات عینک ۱/۲۰۰/۰۰۰تومان است. همچنین فرهنگیان عزیز جهت ثبت نام و دریافت خدمات بیمه تکمیلی فرهنگیان باید به سایت https://apps1.dana-insurance.ir/ مراجعه کنند.

زوجین فرهنگی نیز باید بصورت جداگانه مراحل ثبت نام را انجام دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار