مراسم افتتاحیه طرح تابستانی ۱۴۰۱ در جویبار برگزار شد

جویبار (پانا) - مراسم افتتاحیه برنامه‌های تابستانی اوقات فراغت دانش‌آموزان با حضور مسئولان آموزش و پرورش شهرستان جویبار برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۸۹۳۹۱
لینک کوتاه کپی شد
مراسم افتتاحیه طرح تابستانی ۱۴۰۱ در جویبار برگزار شد

علی اصغر ایزد پناه، مدیر آموزش و پرورش جویبار اظهار کرد: ستاد اوقات در سطح شهرستان تشکیل و مصوبات آن پیگیری شده است. هدف ما از برگزاری کلاس های تابستانی جبران عقب ماندگی تحصیلی و پرورشی و کاهش نشاط دانش آموزان در دوسال آموزش غیرحضوری و دوران کرونا است.

وی افزود: در بحث قرآن و عترت دارالقرآن در بخش فرهنگی هنری کانون شهید هاشمی نژاد و در بخش ورزشی هم اداره ورزش و جوانان با همکاری اداره آموزش و پرورش، مسابقات و کلاس های متعددی را برای دانش آموزان در نظر گرفته است. همچنین برنامه های اردویی متنوعی هم در تدارک دیده شده است.

سید ابوالقاسم ساداتی معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرستان یادآور شد: با توجه به سخنان شهید رجایی، در تابستان آموزش تعطیل می‌شود اما تربیت تعطیل نمی‌شود. از دانش آموزان و خانواده ها خواستار همکاری و استقبال از برنامه های اوقات فراغت هستیم. ان‌شاءالله دانش آموزان شهرستان جویبار در کلاس های تابستانه مدارس، کانون شهید هاشمی نژاد، دارالقرآن شهید بهشتی و دیگر پایگاه های اوقات فراغت نام نویسی و از کلاس ها استفاده خواهند کرد.

در پایان سید صفورا رزاق پور مدیر کانون تربیتی فرهنگی در رابطه با کلاس های تابستانه در کانون گفت: کلاس هایی نظیر: نقاشی و طراحی ، تزریقات ، ورزش والیبال و آمادگی جسمانی و… در طول تابستان در کانون برگزار می شود.

دانش آموز خبرنگار: ستایش غلامی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار