توضیح نماینده آمریکا درباره شام کاری بروکسل برای احیای برجام

تهران (پانا) - نماینده آمریکا در امور ایران با اشاره به گفت‌وگوی خود با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره برجام نوشت آمریکا به مسیر دیپلماسی معنادرا متعهد می‌ماند.

کد مطلب: ۱۲۸۹۲۴۴
لینک کوتاه کپی شد
توضیح نماینده آمریکا درباره شام کاری بروکسل برای احیای برجام

‌راب مالی نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در توئیتر اعلام کرد که با جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و انریکه مورا معاون او دیدار کرده است.

مالی در پیام خود نوشت: از جوزپ بورل و انریکه به دلیل ادامه همکاری نزدیکشان با ایالات متحده قدردانی می‌کنم. ما با مشورت با شرکای اروپایی خود همچنان به مسیر دیپلماسی معنادار متعهد هستیم.

انریکه مورا نیز روز گذشته در توئیتی اعلام کرد که با جوزپ بورل و راب مکالی یک شام کاری داشته و آن‌ها درباره برجام و موضوعات منطقه‌ای رایزنی کرده‌اند. وی نوشت: با جوسپ بورل و رابرت مالی یک شام کاری در بروکسل داشتم. گفت‌‌وگوی مفصلی درباره برجام و چشم‌اندازهای منطقه‌ای در خاورمیانه در سطح وسیع‌تر داشتیم.

مالی تعهد آمریکا برای بازگشت به برجام را تکرار کرد.

همچنین مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز جمعه در توییتی نوشت: من به عنوان هماهنگ‌کننده برجام به تهران سفر خواهم کرد تا دیداری با امیرعبداللهیان و دیگر مقامات مربوطه داشته باشم. دیپلماسی تنها راه بازگشت به اجرای توافق و معکوس کردن تنش‌های کنونی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار