جاده چالوس تا اطلاع بعدی یک‌طرفه شد

تهران (پانا) - وسایل نقلیه تا اطلاع ثانوی از مسیر جنوب به شمال نمی‌توانند از جاده چالوس عبور کنند و این مسیر یک طرفه شده است.

کد مطلب: ۱۲۸۹۱۳۵
لینک کوتاه کپی شد
جاده چالوس تا اطلاع بعدی یک‌طرفه شد

مرکز مدیریت راه‌های کشور آخرین وضعیت محورهای شمالی را اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، تردد کلیه وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) و (محدوده شهرستانک) تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و ترافیک در محور شمال مسیر (شمال به جنوب) محدوده های مرزن آباد، میانک، انارک، چهارباغ، هزارچم، سیاه بیشه، حدفاصل پیچ سرهنگ تا نساء و حدفاصل خوزنکلا تا وینه سنگین گزارش شده است.

همچنین تردد کلیه وسایل نقلیه از آزادراه تهران - شمال مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و تردد روان در مسیر (شمال به جنوب) در جریان است.

بر اساس این گزارش ترافیک در محور هراز مسیر(جنوب به شمال) محدوده تونل شماره یک و ترافیک سنگین در مسیر(شمال به جنوب) محدوده های بایجان ، شاهاندشت ، رینه ، آب اسک و مبارک آباد سنگین است.

مرکز مدیریت راه‌های کشور ترافیک در آزادراه پردیس - تهران و محور قدیم بومهن - تهران محدوده جاجرود را نیز سنگین اعلام کرد.

همچنین تردد در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان گزارش شده است.

مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام اینکه محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی می‌باشند، از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار