تعداد پروازهای حج امشب به ۹۶ فروند می‌رسد

تهران (پانا) - برنامه پروازهای عملیات رفت حجاج در سیزدهمین روز اعزام، از سه فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد، امام خمینی (ره) و شهید آیت الله بهشتی اصفهان با ۷ پرواز به مدینه منوره و جده انجام می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۸۹۰۷۹
لینک کوتاه کپی شد
تعداد پروازهای حج امشب به ۹۶ فروند می‌رسد

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، همزمان با سوم تیر ماه ۱۴۰۱ عملیات رفت زائران بیت الله الحرام از سه ایستگاه پروازی مشهد، تهران و اصفهان با ۷ پرواز در حال انجام است.

امروز از فرودگاه بین‌المللی مشهد سه پرواز به مقصد مدینه منوره، دو پرواز از فرودگاه‌ حضرت امام خمینی(ره) به فرودگاه‌های جده و مدینه و همچنین دو پرواز از فرودگاه بین‌المللی اصفهان به مقصد مدینه منوره و جده انجام خواهد شد.

در دوازدهمین روز از اعزام زائران بیت الله الحرام، حجاج استان خراسان رضوی با سه پرواز از فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد به سوی مدینه منوره انجام خواهد شد، اولین پرواز در ساعت ۲ و ۲۰ دقیقه بامداد امروز به شماره پرواز ۱۶۴۰ انجام شد و پرواز دوم در ساعت ۱۱ و ۲۵ پیش از ظهر امروز به شماره پرواز ۱۶۴۲ به سوی مدینه منوره برقرار شد و گروه سوم اعزام حجاج این استان نیز در ساعت ۲۰و ۳۵ دقیقه امشب به شماره پرواز ۱۶۴۴ به سوی مدینه اعزام خواهد شد.

در سوم تیرماه؛ اعزام حجاج بیت الله الحرام استان اصفهان نیز با دو پرواز از فرودگاه بین المللی شهید آیت الله بهشتی انجام خواهد شد، اولین گروه زائران ساعت ۴ و۵۰ دقیقه صبح امروز به شماره پرواز ۱۶۵۰ به سوی فرودگاه جده عزیمت کرد و دومین گروه زائران در ساعت ۷ و ۳۵ دقیقه صبح امروز به شماره پرواز ۱۶۵۴عازم فرودگاه مدینه منوره شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی «هما»؛ امروز برای اعزام حجاج از فرودگاه امام خمینی (ره) دو پرواز در نظر گرفته شده است و اولین گروه از حجاج ساعت ۱۳ و ۲۰ دقیقه ظهر امروز به شمار پرواز ۱۶۵۸ به سوی مدینه اعزام می شوند و پرواز دوم درساعت ۱۸و ۲۵ دقیقه عصر امروز به شماره ۱۶۵۶ عازم جده خواهند شد.

گفتنی است در عملیات حج امسال قریب به ۴۰ هزار زائربیت الله الحرام از ۱۸ ایستگاه پروازی در مدت ۲۰ روز از تاریخ ۲۲ خرداد لغایت ۱۲ تیرماه سال جاری عازم سرزمین وحی می شوند و فرودگاه‌های امام خمینی (ره)، مشهد، اصفهان، اهواز، یزد، گرگان و تبریز بیشترین تعداد پرواز و اعزام و پذیرش زائر را خواهند داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار