مدیرکل آموزش وپرورش استان آذربایجانشرقی:
رویکرد ما استقبال از انتقاد سازنده است
تبریز (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجانشرقی گروههای آموزشی را موتور محرکه دستگاه تعلیم و تربیت عنوان کرده و رویکرد دستگاه تعلیم و تربیت را انتقاد سازنده دانست.
علیرضا صیادی در جلسه کارگروه توسعه سنواتی آذربایجان شرقی گفت: وظیفه راهبر آموزشی رفع اشکال و کمک به روند بهبود امور آموزشی و پرورشی است.
وی ادامه داد: سرگروه های درسی باید از بین نیروهای باتجربه و پرتلاش باشد تا فعالیت مجموعه منجر به کیفیت شود.
وی خاطرنشان کرد: فعالیتهای مجموعه در این حوزه خوب است، اما این به مفهوم این نیست که اشکالی وجود ندارد.
صیادی با بیان اینکه ما از انتقاد سازنده که منجر به بهبود امور باشد استقبال می کنیم، اظهار کرد: در هر بازه زمانی می بایست کیفیت امور مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد.
وی همچنین در پایان با انتقاد از صدور برخی ابلاغ های غیرواقعی گفت: هر گونه نقض مقررات و تخلف در هر بخشی غیرقابل قبول بوده و با متخلفین برابر مقررات برخورد خواهد شد.
ارسال دیدگاه