انقلاب اسلامی برای پیشرفت، نیازمند مدل و رفتار انقلابی در تمام اجزا و عناصر است

اردبیل(پانا) - مسئول بسیج سازندگی کشور گفت انقلاب اسلامی برای پیشبرد منویات خود احتیاج به مدل و رفتار انقلابی در تمام اجزا و عناصر دارد.

کد مطلب: ۱۲۸۸۹۵۰
لینک کوتاه کپی شد
انقلاب اسلامی برای پیشرفت، نیازمند مدل و رفتار انقلابی در تمام اجزا و عناصر است

سردار محمد زهرایی ،مسئول بسیج سازندگی کشور در آیین افتتاح پروژه خط اصلی انتقال آب شرب شهر اسلام آباد پارس آباد مغان گفت: انقلاب اسلامی برای پیشبرد منویات خود احتیاج به مدل و رفتار انقلابی در تمام اجزا و عناصر دارد.

وی گفت: چیزی که امروز بیش از هر زمانی ما نیاز داریم، تحول اساسی در دولت سازی اسلامی است. یک وجه دولت سازی اسلامی، روی کار آمدن دولتمردان انقلابی و مردمی است که الحمدلله در دولت سیزدهم اتفاق افتاده و امیدوارم در بدنه هم این اتفاق ساری و جاری باشد.

سردار زهرایی ادامه داد: ما دولتمردانی از جنس مردم و انقلاب نیاز داریم که باور به مبانی انقلاب داشته باشند و وزرا را باید با این شاخص انتخاب کنیم که سلامت و تعهد داشته باشند. استانداران و فرمانداران هم همینطور است. در واقع یک جنبه اش این بوده که بخشی از آن تاکنون در دولت سیزدهم اتفاق افتاده است.

وی افزود: من خدا را شاهد می‌گیرم که در شخص آیت الله رئیسی اعتقاد و ایمان راسخ می‌بینم اما اینکه این چطور این امر در بدنه جاری شود، بخشی از آن سلسله‌مراتبی است.

مسئول بسیج سازندگی کشور جنبه دوم دولت سازی اسلامی را حضور مردم در صحنه عنوان کرد و با اشاره به حضور مردم در بزنگاه‌های انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و مناسبت‌های مختلف گفت: امام معصوم هم که باشید وقتی مردم همراه نباشند، شما نمی‌توانید رسالت و امری که بر شما واجب شده را انجام دهید بنابراین یک جنبه مهم دولت سازی اسلامی پای کار بودن مردم است.

سردار زهرایی با یادآوری مولفه‌هایی مانند انگیزه، ما می‌توانیم، همراهی، انسجام روبه‌جلو همراه با انتقاد سازنده و کار کارشناسی در فرایند دولت سازی اسلامی گفت: یک جنبه ای که الان تحقق پیدا می‌کند در طرح‌های کلان محرومیت‌زدایی است. در یک مدت سه ساله به حول و قوه الهی تحول را در زمینه‌های آب شرب پایدار روستاها، آب کشاورزی، مسکن محرومین، راه روستایی در منطقه خودتان خواهید دید.

وی با اشاره به بازدید خود از منطقه اظهار کرد: امروز من جاده‌های روستایی را دیدم، بی آبی را در کنار ارس دیدم و شما حتماً تحول را به حول و قوه الهی مشاهده خواهید کرد.

مسئول بسیج سازندگی کشور با اشاره به وجود انسجام در ارکان مختلف استان اظهار کرد: این باعث می شود ما امید داشته باشیم و در کنار هم قرار بگیریم و این انسجام و وحدت کلمه باعث می‌شود بتوانیم دولت سازی اسلامی را رقم بزنیم.

سردار زهرایی با تاکید برلزوم استفاده از فرصت هایی که در گذر است، گفت: این فرصت طلایی که در دولت سازی اسلامی به وجود آمده که پشت بند آن حتما جامعه پردازی اسلامی باید محقق شود را دست کم نگیریم و لحظه ای را از دست ندهیم تا به نتیجه مطلوب برسیم.

وی همچنین در جلسه کارگروه بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان، به تشریح فعالیت‌های بسیج سازندگی پرداخت و اظهار کرد: ما امروز به‌دنبال اجرای عدالت در توزیع عادلانه منابع در روستا‌ها هستیم تا با محرومیت‌زدایی‌ها و فراهم کردن بستر‌های لازم در روستاها، زمینه‌های حیات مجدد روستا‌ها را فراهم کرده و به تولیدات کشاورزی رونق دهیم.

مسئول بسیج سازندگی کشور به اقدامات محرومیت‌زدایی بسیج در روستا‌ها اشاره کرد و افزود: نهضت آبرسانی به روستاها، ایجاد کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی، احیای جاده‌های روستایی در کنار فرهنگسازی کار جهادی و تقویت روحیه انقلابی از جمله رسالت‌های جهادگران در مناطق مختلف و کم برخوردار کشور برای محرومیت‌زدایی و فراهم کردن زمینه‌های رشد و پیشرفت روزافزون کشور است.

سردار زهرایی تصریح کرد: شجره طیبه بسیج، تشکیلات انقلاب اسلامی است و با اقدام انقلابی خود ضمن کمک به دولت، بار‌های زمین مانده نظام جمهوری اسلامی را بر می‌دارد.
وی، با بیان اینکه جامعه‌سازی اسلامی با دولت‌سازی اسلامی اتفاق می‌افتد، عنوان کرد: برای ایجاد دولت اسلامی، نیز باید ریل نظام اداری کشور اصلاح شود و کار‌ها با روحیه جهادی و انگیزه الهی انجام شود.

مسئول بسیج سازندگی کشور به اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و ادامه داد: لازم است مدل اقتصاد مقاومتی به دستورالعمل لازم الاجرا تبدیل شود تا با انقلاب در اقتصاد، شاهد تحول اقتصادی در کشور باشیم.

سردار زهرایی، با بیان اینکه بسیج تبدیل کننده تهدیدات دشمنان به فرصت برای پیشرفت کشور است، به مدل لیبرالی اجرا شده در کشور اشاره کرد و گفت: تفکر لیبرالی برخی مدیران در سال‌های گذشته منجر به خالی شدن روستا‌ها و افزایش مهاجرت به شهر‌ها و به دنبال آن افزایش حاشیه‌نشینی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار