مراسم جشن سپاس معلم در شهرستان طرقبه شاندیز برگزار شد

طرقبه شاندیز(پانا)- طی مراسمی با حضور مشاور اجرایی مدیر کل، رئیس اداره آموزش و پروررش، مسئولین شهرستان، معاونین و کارشناسان اداره آموزش و پرورش طرقبه شاندیز جشن سپاس معلم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۸۸۷۹۳
لینک کوتاه کپی شد
مراسم جشن سپاس معلم در شهرستان طرقبه شاندیز برگزار شد

محمد حسین عبدالهی مشاور اجرایی مدیرکل خراسان رضوی ضمن تشکر از همت مضاعف و تشریک مساعی تلاشکران عرضه تعلیم تربیت عنوان کرد: آموزش وپرورش یک خانواده است بی بدیل ترین، موثر ترین و عالی ترین نقش سازندگی در نسل آینده ساز به تصور و اقرار همه نقش معلم است یعنی شما که برگزیدگان این شهرستان هستید در مسیر کار به سمت کمال حرکت کرده و به سعادت و درجه فوز رسیده اید.

مشاور اجرایی مدیرکل خراسان رضوی افزود: معلمی شغل نیست عشق است شما شایستگی هایی را داشته اید که به این مقام رسیده اید تامعلم نشده ای نمی توانی بفهمی معلم کیست.انسان ها ارزشمند هستند و این ارزشمندی را کسی جز خود انسان ارتقاء نمی دهدو خود شناسی است که انسان را ارتقاء می دهد.

مصطفی مصدقی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان طرقبه شاندیز ضمن خوشامد گویی و گرامی داشتن یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای فرهنگی گفت: موفقیت های زیادی را در حوزه های آموزشی و پرورشی داشته ایم که این را مرهون زحمات و تلاش های همکاران در اداره آموزش و پرورش طرقبه شاندیز می دانم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان طرقبه شاندیز عنوان کرد: همکاران دعوت شده هر کدام سرآمد حوزه های خود شان در اداره آموزش و پرورش شهرستان می باشند و خبر خوشی را اعلام کرد که امسال آزمون سراسری دانشگا ه ها و مؤسسات آموزش عالی برای اولین بار در شهرستان برگزار می گردد. که قطعا تاثیرمثبت و خوبی برای کسب رتبه های برتر در بین دانش آموزان خواهد داشت و با توجه به مسافت راه پر ترافیک در روزهای پنج شنبه و جمعه، استرس را در بین دانش آموزان کاهش می دهد.

در آخر با لوح تقدیر و هدایایی از فرهنگیان برگزیده شهرستان تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار