معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان:

اجرای پروژه مهر باید متناسب با سیاست های ابلاغی و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باشد

یاسوج (پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در جلسه روسای آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق عنوان کرد اجرای پروژه مهر باید متناسب با سیاست های ابلاغی و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باشد.

کد مطلب: ۱۲۸۸۷۵۷
لینک کوتاه کپی شد
اجرای پروژه مهر باید متناسب با سیاست های ابلاغی و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باشد

ایمان سبحان نژاد در این جلسه که با حضور معاونان اداره کل آموزش و پرورش استان در سالن کنفراس باشگاه فرهنگیان برگزار شد، گفت: ما باید در اجرای پروژه مهر به دنبال توسعه و ارتقاء آموزش و پرورش در حوزه فضا و کلاس درس و استفاده بهینه از منابع انسانی باشیم.

سبحان نژاد افزود: انتظار داریم در همین راستا هر چه سریعتر کمیته صیانت از اموال مدارس،کمیته درآمدهای اختصاصی، کمیته نظام رتبه بندی به ریاست مدیر آموزش و پرورش ادارات شهرستان و مناطق تشکیل شود.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان با بیان اینکه در حوزه فضا و تجهیزات دچار نیازمندی‌های بسیار شدیدی خصوصاً در مناطق کم برخورد هستیم،اظهار کرد: در بحث تقسیم تجهیزات و منابع اصل عدالت محقق نشده است که در این زمینه باید با مدیریت میدانی روسای شهرستان ها و مناطق، نیازمندی ها و تجهیزات لازم مورد بررسی قرار گیرد.

سبحان نژاد با تاکید بر اینکه سیاست ما مدیریت صحیح بر منابع و امکانات است،گفت: مقدار هزینه های اداری در یک سطح استاندارد نیستند و در برخی ادارات رعایت نمی شود باید شفاف‌سازی مالی انجام گیرد در غیر این صورت اگر انحرافی و خطایی مشاهده شود اولین کسی که باید پاسخگو باشد مدیر آن مجموعه است.

وی تصریح کرد: تمام برنامه ها در سطح حوزه ستادی اداره کل، آموزش و پرورش بویراحمد،آموزش و پرورش استثنایی که به یک وعده غذایی ختم می شود باید به میزبانی مرکز رفاهی فرهنگیان استان انجام پذیرد. انشالله هماهنگی های لازم قبل از هر جلسه انجام خواهد گرفت تا شاهد هزینه های اضافی و خارج از باشگاه رفاهی نباشیم زیرا هر سندی که خارج از باشگاه باشد از امضای آن خود داری خواهم کرد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان سلامت اداری و آبروی مدیر دستگاه آموزش و پرورش را از همه چیز مهمتر دانست و گفت: اگر مدیریت قانونمند و صحیح داشته باشیم روزی نخواهد رسید که در محضر افرادی که در مکتب معلمین پرورش یافته اند و مسئولیت گرفته اند سر تعظیم فرود بیاوریم.

خبرنگار: ساسان آدیش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار