با حضور فرمانده کل سپاه و وزیر نیرو؛

رزمایش مشترک صرفه‌جویی مصرف آب و برق آغاز شد

تهران (پانا) - رزمایش مشترک صرفه‌جویی  مصرف آب و برق متبرک به نام حضرت علی بن موسی الرضا آغاز شد.

کد مطلب: ۱۲۸۸۶۹۹
لینک کوتاه کپی شد
رزمایش مشترک صرفه‌جویی مصرف آب و برق آغاز شد

به گزارش سپاه نیوز؛ رزمایش مشترک صرفه جویی مصرف آب و برق متبرک به نام حضرت علی بن موسی الرضا با حضور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه ،علی اکبر محرابیان وزیر نیرو و جمعی از فرماندهان و مسئولین و ارتباط ویدئویی با سپاه های استانی و رده ها آغاز شد.

این رزمایش در راستای تحقق فرامین فرمانده معظم کل قوا مبنی بر صرفه جویی به عنوان یک ‌سیاست در متن خطوط اساسی برنامه های کلان کشور اجرا می شود.

در این رابطه سپاه به عنوان نهادی پیشگام در این عرصه با هدف کاهش ۳۰ درصدی مصرف انرژی در پیک‌ مصرف از یکم تیر به مدت ۳ ماه رزمایش کاهش مصرف انرژی را با عنوان رزمایش حضرت علی بن موسی الرضا در سراسر کشور برگزار می کند.

اجرای اقدامات موثر در کاهش مصرف، کمک به پایداری شبکه آب و برق از جمله روشن کردن مولدهای برق اضطراری، حداقل استفاده از سیستم‌های سرمایشی و سیستم های روشنایی، استفاده از نور طبیعی، عدم نورپردازی و روشن کردن محوطه، مدیریت مصرف آب و ممنوعیت استفاده از آب شرب در فضای سبز و ... از جمله اقدامات اجرایی در طول این رزمایش است.

این رزمایش در مرحله اول برای تمام اماکن و ساختمان های رده های سپاه و بسیج‌، وزارت نیرو و وزارت کشور و در مراحل بعدی سایر ادارات و نهاد ها برگزار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار