یک پرسپولیسی به طرفداران شهر خسته چه قولی داد

تهران (پانا) - حمید مطهری سرمربی جدید تیم نساجی گفت‌ «می‌توانم این قول را بدهم که با تمام توان می‌جنگیم تا بهترین خودمان باشیم».

کد مطلب: ۱۲۸۸۶۹۸
لینک کوتاه کپی شد
یک پرسپولیسی به طرفداران شهر خسته چه قولی داد

حمید مطهری دستیار یحیی گل محمدی در پرسپولیس به عنوان سرمربی جدید نساجی انتخاب شد. او پس از امضا قراردادش با سرخپوشان قائمشهری در اینستاگرامش پستی منتشر کرد و نوشت:

سلام من به هواداران نساجی مازندران

دوشنبه یکی از قشنگ‌ترین روزهای زندگی‌ام بود. هر کسی که مرا بشناسد می‌داند که چقدر «نساجی» را دوست داشته و دارم. سالی که در این تیم گذراندم بی‌شک خاطره‌انگیز بود. جو ورزشگاه وطنی، شور و عشق تماشاگران و احساسی فوق‌العاده که با طلایی‌ترین کلمات هم نمی‌توانم آن را توصیف کنم. ورزشگاهی که امسال دیگر تنها نیست و قرار است کنار تماشاگرانش باشد.

حالا من اینجا هستم. جایی که قدمت شصت و سه ساله دارد و باید روزهای خوبی را به اتفاق رقم بزنیم. از حسن نظر آقای رضا حدادیان مرد بامعرفت استان مازندران، مدیریت و هیأت مدیره محترم «نساجی» تشکر می‌کنم که به من اعتماد کردند. پس از عقد قرارداد با «نساجی» بسیاری از طرفداران قائم‌شهری و مازندرانی تبریک گفتند و ابراز لطف و حمایت کردند. اما یکی از هواداران متن قشنگی نوشته بود که خیلی به دلم نشست؛ «امسال بهترین خودتان باشید!»

در فوتبال قول دادن حرفه‌ای نیست، اما می‌توانم این قول را بدهم که با تمام توان می‌جنگیم و تلاش می‌کنیم تا «بهترین خودمان باشیم» می‌دانم و بدانید همه عواقب حضور در «نساجی» را درنظر گرفتم. هر کاری سخت است اما در زندگی همیشه سعی کردم چالش‌های سخت را تجربه کنم و خواهش من از شما هواداران بی‌نظیر و فوق‌العاده، حمایت است و حمایت.

بیائید با هم فصل خاطره‌انگیز و توأم با موفقیت را رقم بزنید... زنده باد نساجی و زنده باد مازندران.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار