در قالب قرارگاه جهادی تربیتی نصیب برابر آموزشی رخ می‌دهد

مشکلات مدارس محروم و حاشیه‌ای شهر اصفهان احصا شد

اصفهان (پانا) - بازدید میدانی اعضای قرارگاه جهادی تربیتی و نصیب آموزشی برابر اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان با هدف احصا و حل مشکلات مدارس حاشیه‌ای شهر اصفهان انجام شد.

کد مطلب: ۱۲۸۸۵۴۰
لینک کوتاه کپی شد
مشکلات مدارس محروم و حاشیه‌ای شهر اصفهان  احصا شد

بازدید میدانی اعضای قرارگاه جهادی تربیتی و نصیب آموزشی برابر اداره‌کل از مدارس محروم و حاشیه‌ای شهر اصفهان صبح امروز با حضور سیدعلی مدینه، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع، سیداحمد بنی‌لوحی، معاون آموزش متوسطه، آذرکیوان امیرپور، معاون تربیت‌بدنی و سلامت، نسرین باباپور، معاون سوادآموزی، مصطفی درستکار، رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و رسول رمضانی مشاور و کارشناس مسئول هماهنگی و پیگیری دفتر مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان انجام شد.

مصطفی درستکار در این باره اظهار کرد: در این بازدید، اعضای این قرارگاه جهادی مسائل و مشکلات مدارس محروم و حاشیه‌ای شهر اصفهان را احصا کردند که پس از جمع‌آوری آنها، تدابیر لازم جهت رفع این مشکلات در اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان اندیشیده خواهد شد.

وی افزود: در قرارگاه جهادی نصیب آموزشی برابر، قرار بر این است از کلیه مدارس و مناطق محروم آموزش و پرورش استان اصفهان بازدید به عمل آید و در جهت حل مشکلات مدارس از لحاظ فضای آموزشی، امکانات و تجهیزات و مسائل آموزشی و پرورشی، تدابیر لازم اندیشیده شود.

درستکار تصریح کرد: در بازدیدهای امروز معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع به همراه رئیس اداره تعاون و اموررفاهی اداره کل از 3 مدرسه در منطقه رهنان و معاون سوادآموزی از مدارس منطقه محروم حصه بازدید به عمل آوردند.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات افزود: معاون تربیت بدنی و سلامت و اینجانب نیز از مدارس منطقه قائمیه در ناحیه 3 از دو آموزشگاه بازدید کردیم و در ناحیه 4 نیز معاون آموزش متوسطه به همراه مشاور و کارشناس مسئول هماهنگی و پیگیری دفتر مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از دو مدرسه محروم و کمتر برخوردار بازدید به عمل آوردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار