سالن ورزشی دبیرستان امام خمینی اردستان پس از ١۵ سال هنوز تکمیل نشد

اصفهان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش اردستان اعلام کرد بعد از گذشت ١۵ سال از شروع ساخت سالن ورزشی دبیرستان امام خمینی اردستان هنوز این طرح به نتیجه نرسیده است.

کد مطلب: ۱۲۸۸۵۳۸
لینک کوتاه کپی شد
سالن ورزشی دبیرستان امام خمینی اردستان پس از ١۵ سال هنوز تکمیل نشد

احمد خاکسار مهابادی، مدیر آموزش و پرورش اردستان در نشست شورای اداری آموزش و پرورش گفت: اکنون برای تکمیل ساخت سالن ورزشی دبیرستان امام خمینی، ۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی با بیان اینکه درخواست فروش ۱۸مورد از املاک مازاد آموزش و پرورش را داریم اضافه کرد: از درآمد فروش زمین و املاک مازاد می توان سه مدرسه جدید در منطقه احداث کرد.
مدیر آموزش و پرورش اردستان اظهار کرد: با پیگیری فرماندار قبلی موافقت ساخت ۹ کلاس در اردستان توسط بنیاد برکت به صورت مشارکتی با سازمان نوسازی اخذ شده است که نیازمند پیگیری مجدد است.

پیش‌بینی می‌شود در سال تحصیلی جدید ۴۵۰ دانش‌آموز پایه اول وارد کلاس شوند

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش اردستان نیز گفت: پیش بینی می کنیم در سال تحصیلی آینده ۴۵۰ دانش آموز پایه اول ابتدایی به مدرسه های اردستان وارد شوند.

محسن پاینده افزود: در زمان ثبت نام پایه دهم رویکرد اداره سوق دادن دانش آموزان به سمت رشته های مهارتی است و از این طریق درصد حضور دانش آموزان را در هنرستان های فنی حرفه‌ای و کار ودانش افزایش خواهیم داد.

وی اضافه کرد: در سال تحصیلی جدید دو رشته تاسیسات برای هنرستان پسرانه اردستان و طراحی دوخت برای هنرستان دخترانه مهاباد به مجموعه رشته های شهرستان اضافه خواهد شد.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش اردستان خاطرنشان کرد: از ۱۲۳ مورد املاک آموزش و پرورش تنها ۳ سند تک برگ اخذ شده بود که با همکاری اداره ثبت اسناد، راه و شهرسازی و بنیاد مسکن در سال گذشته ۴۵ سند تک برگ اخذ و ۲۴ سند در مرحله صدور است.

مدیریت آموزش و پرورش اردستان عنوان کرد: ۴۸۵ نفر کادر آموزشی شاغلند که شامل ۷۰ واحد آموزشی و ۴هزار و ۳۹۵ نفر دانش آموز که ۲۳۱۵ نفر ابتدایی‌( ۴۱۸ نفر کلاس اولی) و ۱۱۳۰ نفر متوسطه اول و ۹۵۰ نفر متوسطه دوم می‌شوند.

خبرنگار: جعفر فدائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار