کدام استان‌ها بارانی هستند؟

تهران (پانا) - سازمان هواشناسی کشور از تداوم رگبار و رعد و برق در برخی استان‌ها خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۸۸۳۱۸
لینک کوتاه کپی شد
کدام استان‌ها بارانی هستند؟

بر این اساس، امروز سه شنبه (۳۱ خردادماه) در ارتفاعات البرز مرکزی و در شمال و شرق هرمزگان، چهارشنبه (اول تیرماه) در شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل، ارتفاعات البرز مرکزی و ارتفاعات کرمان و پنجشنبه (۲ تیرماه) در شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و برخی نقاط سیستان و بلوچستان در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رشد ابر، گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

روز جمعه (۳ تیرماه) در ارتفاعات البرز مرکزی، برخی نقاط اردبیل و ارتفاعات هرمزگان و شنبه (۴ تیرماه) نیز در شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی این وضعیت پیش بینی می‌شود.

روزهای سه شنبه و چهارشنبه در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب، غرب و جنوب غرب پدیده گردوخاک دور از انتظار نیست. در منطقه زابل در سه روز آینده وزش باد شدید و گردوخاک پدیده غالب خواهد بود.

روزهای چهارشنبه و پنجشنبه تنگه هرمز، دریای عمان و دریای خزر پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا (اول تیرماه) صاف و وزش باد و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد و طی ‌پنجشنبه ( ۲ تیر ماه) قسمتی ابری و وزش باد با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا (۳۱ خرداد و اول تیر ماه) اهواز با دمای ۵۰ و ۴۸ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۱۱ و ۱۰ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار