رئیس شورای شهر تهران:

شهر تهران از نظر زلزله در شرایط مناسبی قرار ندارد

تهران (پانا) - رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه شهر تهران از نظر زلزله در شرایط مناسبی قرار ندارد، گفت آنچه ساخته می‌شود، باید درست و مقاوم باشد تا بعدا به فکر مقاوم‌سازی نبود چرا که مقاوم‌سازی سخت و هزینه بالایی دارد.

کد مطلب: ۱۲۸۸۳۱۶
لینک کوتاه کپی شد
شهر تهران از نظر زلزله در شرایط مناسبی قرار ندارد

مهدی چمران صبح امروز (سه‌شنبه) در هفتاد و دومین جلسه شورا ضمن گرامی‌داشت سالروز شهادت شهید مصطفی چمران اظهار کرد: امیدواریم خداوند به ما این توفیق را بدهد که در راه شهدا قم برداریم.

وی با گرامی‌داشت سالروز تاسیس بسیج اساتید گفت: یکی از مطالبات مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی تربیت دانشجویانی در تراز شهید چمران است؛ امیدواریم دانشگاه‌ها در راستای این مطالبه بزرگ و پیچیده قم بردارند.

چمران با اشاره به سالروز حادثه زلزله منجیل افزود: این حادثه تاثیرات فراوانی در شهرهای مختلف از جمله گیلان، قزوین و حتی تهران داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شهر تهران از نظر زلزله در شرایط مناسبی نیست، خاطرنشان کرد: آنچه می‌سازیم باید درست و مقاوم باشد تا بعدا به فکر مقاوم سازی نیفتیم چرا که مقاوم سازی سخت و هزینه بالایی دارد.

چمران اضافه کرد: از ابتدا باید درست بسازیم و باید به آنهایی که ساخته شده و در معرض خطر است بپردازیم؛ وظیفه اسلامی، انسانی و ملی ما این است انرژی و منابع ملی خودمان را الکی مضرص نکنیم و فقط یک ظاهر بسازیم باید کاری منطقی صورت گیرد.

وی گفت: تاکنون چندین ساختمان حین ساخت تخریب شده و دلیل آن عدم رعایت مقررات ساخت و ساز است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با گرامی‌داشت اول تیر روز تبلیع و اطلاع رسانی دینی و تاسیس سازمان تبلیعات اسلامی اظهار کرد: امروز بار سنیگن و بزرگی به دوش آن‌ها است و امیدواریم در مسیر تبلیعات اسلامی موفق باشند.

وی ادامه داد: هنوز در کشور خودمان نتوانسته‌ایم کارهای اساسی انجام دهیم و آنچه واقعیت اسلام است را برای مسلمانان تبیین کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار