سرپرست اداره آموزش و پرورش بندرامام خمینی(ره)

شرکت در کلاس‌های تابستانی اعتماد به نفس کودک را تقویت می‌کند

بندرامام خمینی (پانا) - سرپرست اداره آموزش و پرورش بندرامام خمینی(ره) گفت شرکت در کلاس‌های تابستانی اعتماد به نفس کودک را تقویت می‌کند.

کد مطلب: ۱۲۸۸۱۲۹
لینک کوتاه کپی شد
شرکت در کلاس‌های تابستانی اعتماد به نفس کودک را تقویت می‌کند

رحمت احمد محمودی با اعلام این خبر به پانا عنوان کرد: جلسه هماهنگی پایگاه‌های تابستانه سازمان دانش آموزی در سالن اجتماعات شهید شاموردی این اداره برگزار شد. در این جلسه ابلاغ مدیران پایگاه‌ها توسط سرپرست اداره به مدیران دو پایگاه اعطا و شیوه نامه اجرایی که از طریق بخشنامه هم به مدارس ابلاغ شده بود در اختیار کلیه حاضران در این نشست قرار گرفت.

وی ادامه داد: شرکت در کلاس های مختلف تابستانی می تواند برای کودک سرگرم کننده باشد و اوقات فراغت او را پر کند، شرکت در کلاس ‏های تابستانی اعتماد به نفس کودک را تقویت می کند و روابط اجتماعی کودکان را بهبود می بخشد.

در ادامه این نشست معصومه فرهادی، مسئول سازمان دانش آموزی به تشریح طرح پرداخت و هدف ازاجرای این طرح را غنی سازی و شاداب سازی اوقات فراغت دانش آموزان پیشتاز بیان کرد.

سرپرست اداره آموزش و پرورش بندر امام خمینی(ره) از مدیران پایگاه‌ها خواست تا ضمن پوشش دانش آموزان مدارس خود دانش آموزان پیشتاز علاقه‌مند مدارس همجوار را نیز پوشش دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار