علی باقرزاده فاروجی:

ضرورت اجرای جدی طرح‌های پژوهشی و کارآفرینی در مدارس صدرا

اردبیل (پانا) - مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت اجرای طرح‌های پژوهشی و کارآفرینی باید به‌صورت جدی در مدارس صدرا اجرا شود.

کد مطلب: ۱۲۸۸۱۲۵
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت اجرای جدی طرح‌های پژوهشی و کارآفرینی در مدارس صدرا

به گزارش آموزش و پرورش ناحیه یک اردبیل، علی باقرزاده فاروجی، مشاور وزیر آموزش و پرورش در جریان سفر به اردبیل در مدرسه دخترانه علوم و معارف اسلامی صدرای ولایت اردبیل و در جمع همکاران فرهنگی، اولیا و مربیان حضور یافته و ضمن تاکید بر اهمیت فرهنگ مشارکت و تعامل اظهار کرد: برای داشتن تعلیم و تربیت صحیح در مدارس ابتدا باید همکاری و تعامل مستمر بین مدرسه و خانواده وجود داشته باشد تا از طریق مشارکت، بازدهی و نتیجه مطلوب حاصل شود.

وی بر ضرورت مشارکت پذیری در مدارس صدرا تاکید کرد و گفت: مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا باید مشارکت پذیر باشند و با نهادها و ادارات فرهنگی ارتباط سازنده و مستمر برقرار کنند اگر مشارکت به نحو مطلوب انجام شود دبیرستان صدرا نسبت به دیگر مدارس استان از جایگاه علمی و اجتماعی بالایی برخوردار خواهد بود.

توحید مجیدی اردبیلی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اردبیل نیز بر ضرورت اجرای دقیق برنامه های جامع تربیتی در حوزه پرورش دانش آموزان تاکید کرد و افزود: مدارس صدرا در بین مدارس استان حس اعتماد و مقبولیت خاصی در بین خانواده ها ایجاد کرده و باید در حوزه مسائل تربیتی و اخلاقی و رفع آسیب های اجتماعی الگوی دیگر مدارس باشد.

وی تربیت نیروهای انقلابی را مهمترین هدف مدارس صدرا برشمرد و گفت: یکی از اهداف مهم تأسیس مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا پرورش جوانان انقلابی با استفاده از آموزه‌های دینی است و تقویت چنین مدارسی با توجه به نیاز ویژه در جامعه امروزی بسیار بااهمیت است.

حجت الاسلام سید محسن محسنی، معاون فرهنگی، پژهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی استان نیز با تقدیر از حضور مشاور وزیر آموزش و پروش در مدرسه صدرای اردبیل، از آمادگی این اداره کل برای توسعه فعالیت های آموزشی و تربیتی در مدارس صدرای اردبیل و مشگین شهر خبر داد و گفت: در کل استان از بین 2600 مدرسه، فقط 2 مدرسه علوم و معارف اسلامی صدرا وجود دارد که نیازمند افزایش تعداد این مدارس در مرکز استان و شهرستان ها هستیم.

گفتنی است مشاور وزیر آموزش و پروش ضمن بازدید از بخش های مختلف این مدرسه، از نزدیک در جریان کارها و فعالیت های این واحد آموزشی قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار