مدیر آموزش و پرورش ساری ناحیه یک ساری:

تربیت زمانی اتفاق می‌افتد که چندوجهی باشد

ساری (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان ساری اظهار کرد تربیت زمانی اتفاق می‌افتد که چندوجهی باشد؛ یعنی دانش‌آموز تیزهوش، باهوش و کم‌هوش نباید تفکیک شوند.

کد مطلب: ۱۲۸۸۰۲۰
لینک کوتاه کپی شد
تربیت زمانی اتفاق می‌افتد که چندوجهی باشد

اولین نشست عبدالرحیم احمدزاده، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ساری با دانش آموزان خبرنگار پانا و اعضای مجلس دانش آموزی شهرستان در اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

در این نشست دانش آموزان پس از معرفی خود از محدودیت ها، مشکلات، نظرات و پیشنهادات خود سخن گفتند.

احمدزاده پس از گوش دادن به نظرات دانش آموزان و اظهار خرسندی از حضور آنها توصیه کرد: هرگز ناامید نشوید، همواره تلاش کنید و پیشنهادات خود را ارائه دهید. مهم ترین عامل پیشرفت شما دغدغه مندی و پشتکار است.

وی افزود: تربیت زمانی اتفاق می افتد که چندوجهی باشد، یعنی دانش آموزان را به تیزهوش، باهوش و کم هوش تفکیک نکنیم. زیرا خداوند میل به آموزش را در فطرت همه انسان ها قرار داده است. ما هیچ فرزند کم هوشی نداریم فقط برای برخی از دانش آموزان شرایط مناسب مهیا نبوده که خود را شکوفا کنند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ساری اظهار کرد: هدایت تحصیلی باید از اول ابتدایی شروع شود؛ مشاوران نباید علایق دانش آموزان را طبق معدل آنها تغییر دهند زیرا انواع آسیب های اجتماعی متأثر بر انتخاب اشتباه گذشته که برخلاف علایق دانش آموزان است، ایجاد می شود.

وی در ادامه بیان کرد: باید پیوند بین سه عنصر مدیر و مسئولان مدرسه، دانش آموزان و خانواده را محقق کنیم تا تحول ایجاد شود، یعنی آموزش و پرورش را از حوزه سنتی خارج کنیم.

احمدزاده به دانش آموزان خبرنگار پانا توصیه کرد: در حوزه خبرنگاری و خبرنویسی شفاف و منطبق با حقیقت بنویسید.

وی در پایان به دانش آموزان گفت: از یاد خدا غافل نشوید تا گمراه نشوید و در مسیر مثبت قرار بگیرید. به خودتان افتخار کنید و عزتمند زندگی کنید. بصیر باشید تا خوب و بد را از هم تشخیص دهید.

دانش‌آموز خبرنگار: محمدرضا امامی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار