بازدید رئیس سازمان حج و زیارت از محل اقامت حجاج در مدینه

تهران (پانا) - رئیس سازمان حج و زیارت، معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری، رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت و جمعی از اعضای ستاد مدینه منوره از روند خدمات رسانی در هتل الاندلوس بازدید کردند.

کد مطلب: ۱۲۸۸۰۰۷
لینک کوتاه کپی شد
بازدید رئیس سازمان حج و زیارت از محل اقامت حجاج در مدینه

به گزارش سازمان حج و زیارت؛ دکتر سید صادق حسینی، حجت الاسلام والمسلمین رکن الدینی، جمعی از معاونان بعثه مقام معظم رهبری و تنی چند از اعضای ستاد مدینه منوره امروز از هتل «الاندلوس» محل اسکان یک هزار و ۵۰۰ نفر از حجاج ایرانی مدینه قبل بازدید به عمل آوردند.

در جریان این بازدید رئیس سازمان حج و زیارت از نزدیک در جریان خدمت رسانی و اسکان و سرو غذای زائران قرار گرفت، زائران در این بازدید ضمن تقدیر از خدمات سازمان حج و زیارت دغدغه هایی را در خصوص اسکان و تغذیه بیان کردند که دکتر حسینی و سایر اعضای ستاد پاسخ لازم را ارائه کردند.

کاروان هایی از استان های شمال و جنوب و مرکز کشور با گویش ها و ذائقه های مختلف کنار یکدیگر در شهر مدینه و در هتل الاندلوس اسکان یافته اند و تنها چیزی که موجب نظم در این هتل شده این همدلی و اتحاد است. اینها صحبت های زائر اصفهانی است که فردا راهی مکه مکرمه می شود.

این زائر اصفهانی از خدمات سازمان حج و زیارت در زمینه تغذیه و تدارکات و همچنین اسکان تشکر می کند و برخی دغدغه ها همانند تاخیر در پروازها را از چشم دست اندرکاران این سازمان نمی بیند و آن را طبیعی می داند.

هتل الاندلوس که یک هزار و ۵۰۰ حاجی ایرانی را در خود جای داده و در نزدیکی حرم مطهر نبوی و بقیع قرار دارد موجب شده تا زائران در هر ساعت از شبانه روز که تمایل به حضور در حرم را داشته باشند به این مکان معنوی مشرف شوند و این نزدیکی و همچنین بهداشت هتل موجب شده تا اکثریت رضایتمندی خود را در مقابل چشم رئیس سازمان حج و زیارت و دست اندرکاران بیان کنند.

کاروان های تبریز، کرمان، زنجان و اصفهان در حال حاضر در هتل الاندلوس حضور دارند و ۵ شب را در این محل سکنی دارند و پس از آن بعد از حضور در میقات شجره به وسیله حمل و نقل برون شهری عازم مکه مکرمه می شوند.

حسن یزدانی زائر اصفهانی خدمات را راضی کننده می داند و می گوید: تغذیه، تدارکات، اسکان و تمامی خدمات به ویژه رفتار و اخلاق مناسب مدیران مجموعه و کاروان بسیار عالی است و می توان بالاترین نمره را به این زحمتکشان اعطا کرد.

حسنعلی ولیی که از شهرستان نوربهارزنجان با حج تمتع مشرف شده نیز می گوید: پس از سالهای متمادی و بعد از انتظاری طولانی به این سفر مشرف شده ام و خدا را شاکر هستم و از زحمات و خدمات مناسب سازمان حج و زیارت و مدیران ایرانی هتل تشکر ویژه می کنم .

حکمعلی براتی از زنجان نیز بالاترین نمره را بابت رضایتمندی از خدمات دست اندرکاران سازمان حج و زیارت ارائه می دهد و برای همه خادمان و عوامل دعای خیر می کند.

در میان این شور وحال و قدردانی بابت رضایتمندی از خدمات برخی از بانوان و آقایان نیز درخواست هایی مانند افزایش سبزیجات در سفره تغذیه زائران و بهبود کیفیت غذا را خواستار شدند که رئیس سازمان حج و زیارت توضیحات لازم و همچنین دستورات مقتضی را به دست اندرکاران صادر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار