اختتامیه جشنواره ملی شعر نیکوکاری فردا برگزار می‌شود

تهران (پانا) - مراسم اختتامیه اولین دوره جشنواره شعر نیکوکاری دوشنبه 30 خرداد‌ در سالن سوره واقع در حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۸۷۸۹۲
لینک کوتاه کپی شد
اختتامیه جشنواره ملی شعر نیکوکاری فردا برگزار می‌شود

به گزارش دبیرخانه جشنواره ملی شعر نیکوکاری، در این مراسم که از ساعت 18 آغاز می‌شود، چهره‌هایی همچون دکتر محمدعلی مجاهدی، پیشکسوت شعر آئینی کشورمان و دکتر حسن ذوالفقاری، عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس و مدیر گروه «آموزش زبان و ادبیات فارسی» فرهنگستان زبان و ادب فارسی به سخنرانی می‌پردازند.
در ادامه، از شاعران برگزیده در نخستین جشنواره ملی شعر نیکوکاری تقدیر به عمل می‌آید و تعدادی از شاعران برگزیده، به خوانش شعرهای نوسروده خود در زمینه نیکوکاری می‌پردازند.
گفتنی است نخستین جشنواره ملی شعر نیکوکاری به همت مرکز فرهنگ نیکوکاری خیر ماندگار و با مشارکت حوزه هنری انقلاب اسلامی، مؤسسه تنظیم ونشر آثار امام خمینی(ره) و معاونت فرهنگی دانشگاه شهیدبهشتی برگزار و طی آن مجموعاً ۶۱۶ اثر شامل ۲۵۷ اثر در بخش کلاسیک، ۱۳۵ شعر سپید و نیمایی، ۱۰۱ رباعی، ۷۸ مورد در زمینه کودک و نوجوان و ۴۵ مورد ترانه به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.
حضور در این مراسم برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.
علاقه‌مندان به مشاهده مجازی این برنامه می‌توانند در ساعت مقرر به صفحه اینستاگرام مرکز فرهنگ نیکوکاری به نشانی farhang.kheir مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار