اسلامی: حل مشکلات مردم نطنز و بادرود با اهتمام ویژه رسیدگی خواهد شد

تهران (پانا) - رئیس سازمان انرژی اتمی با درج یادداشتی در فضای مجازی گزارشی از سفر به شهرهای نطنز و بادرود در جریان بیست و پنجمین سفر استانی دولت مردمی به استان اصفهان منتشر کرد.

کد مطلب: ۱۲۸۷۷۷۰
لینک کوتاه کپی شد
اسلامی: حل مشکلات مردم نطنز و بادرود با اهتمام ویژه رسیدگی خواهد شد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی، اسلامی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در این یادداشت آورده است:

در جریان بیست و پنجمین سفر استانی دولت مردمی به استان اصفهان، صبح روز پنجشنبه ۲۶ خرداد به‌عنوان نماینده رئیس جمهور محترم به شهرهای نطنز و بادرود سفر کردم و از نزدیک با مردم شریف و بلندنظر این شهرها در خصوص پیشبرد طرح‌ها و رفع مشکلات پیش روی دیدار داشتم.

رییس سازمان انرژی اتمی گفت: مردم با استعداد و ولایتمدار استان اصفهان همواره در مسیر پیشرفت کشور ارزش‌آفرین هستند و همان‌گونه که جناب دکتر رئیسی فرمودند باید نسبت به رفع مشکلات این استان اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

وی ادامه داد: در جریان بازدید از شهرهای نطنز و بادرود با ظرفیت‌ و توانمندی منطقه در حوزه‌های صنعتی و کشاورزی آشنا شدم و با بررسی برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت، اولویت‌هایی به منظور رفع مشکلات و رشد شهرستان مطرح گردید.

اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین در دیدار چهره به چهره با مردم متین شهر نطنز موضوعات و مشکلاتی بیان شد که این موارد توسط معاونت اجرایی ریاست جمهوری با جدّیت پیگیری و رسیدگی می‌شود. از این رهگذر در تلاشیم تا حل مشکلات مردم نطنز و بادرود با اهتمام ویژه رسیدگی شود.

معاون رئیس جمهور تصریح کرد: رفع محرومیت، اجرای پروژه‌های مهم در حوزه آب، صنعت و راه‌ و شهرسازی از مهم‌ترین مطالبات مردم و مسئولین منطقه در این سفر بود

وی ادامه داد: تمام تلاش بنده و همکارانمان در نهاد ریاست جمهوری بر آن است تا مصوباتِ این سفر استانی هر چه سریعتر اجرایی شوند.

اسلامی در پایان یادداشت خود گفت: حضور در گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهیدان، بازدید از شرکت‌های فعال، دیدار چهره به چهره با مردم و حضور در جلسه شورای اداری شهرستان و استان از مهم‌ترین محورهای سفر این‌جانب به شهرهای نطنز و بادرود بود که انشالله مؤثر و با نتایج مثبت و روبه‌جلو همراه باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار