برگزاری کارگاه آموزشی توجیهی کارشناسان فرهنگی و هنری آموزش و پرورش قزوین

قزوین (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان قزوین در کارگاه آموزشی توجیهی کارشناسان فرهنگی، هنری گفت کانون‌ها باید پیشخوان فعالیت‌های آموزش و پرورش بوده و سیاست تحولی بر آنها حاکم باشد.

کد مطلب: ۱۲۸۷۵۷۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه آموزشی توجیهی کارشناسان فرهنگی و هنری آموزش و پرورش قزوین

کارگاه آموزشی توجیهی کارشناسان فرهنگی هنری، فعالیت های اردویی و مدیران کانون های فرهنگی، تربیتی آموزش و پرورش استان قزوین با حضور بیش از 70 نفر از کارشناسان فرهنگی اردویی و مدیران کانون های نواحی و مناطق چهارده گانه استان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد زاده، معاون پرورشی و فرهنگی استان درکارگاه آموزشی توجیهی کارشناسان فرهنگی، هنری، فعالیت‌های اردویی و مدیران کانون‌های فرهنگی، تربیتی آموزش و پرورش استان قزوین گفت: کانون ها باید پیشخوان فعالیت های آموزش و پرورش بوده و سیاست تحولی بر آنها حاکم باشد.

معاون پرورشی و فرهنگی استان با اشاره به فرایندی بودن فعالیت ها افزود: آموزش و پرورش باید هویت ملی دانش آموزان را بسازد و می بایست شعائر انقلاب در تمام فعالیت ها و برنامه ها نمود داشته باشد. به همین منظور از تمام ظرفیت های موجود استفاده شود.

معاون پرورشی و فرهنگی استان با حضور در این کارگاه بیان کرد: توجه به فرهنگ ایثار و شهادت، ولایت و شعائر انقلاب در کلیه برنامه ها و فعالیت آموزش و پرورش ضروری است.

وی در ادامه اظهار کرد: با اشاره به فرایندی بودن فعالیت های حوزه پرورشی ضمن توجه به هویت زا بودن فعالیت‌ها، باید طوری برنامه ریزی شود تا با مشارکت تمام دستگاه‌های فرهنگی و بهره‌گیری از ظرفیت های موجود، هویت ملی آینده‌سازان جامعه اسلامی ما ساخته شود.

وی یادآور شد: با اشاره به پیشخوان بودن کانون ها، با استفاده از سیاست‌های تحولی در کانون‌ها، کانون ها باید به مرکز هیجان برای دانش آموزان تبدیل شود تا با استقبال خانواده ها برای حضور در این مراکز مواجه شود.

در پایان با بیان پرهیز از سطحی و کمی نگری به برنامه ها و فعالیت ها، توجه به کیفیت‌بخشی برنامه‌ها از اولویت‌های دوره جدید خدمت اعلام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار