سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر:

بانوان تجسم حرمت در جامعه هستند

اسلامشهر (پانا) - سرپرست معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر گفت خداوند در آیات کتاب قرآن کریم حجاب را یک مصونیت ‌می‌داند، زیرا بانوان تجسم حرمت در جامعه هستند.

کد مطلب: ۱۲۸۷۵۳۳
لینک کوتاه کپی شد
بانوان تجسم حرمت در جامعه هستند

احمد حاجی‌نصیری، سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر که در سالن اجتماعات آموزش پرورش اسلامشهر برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: حجاب موجب سرافرازی بانوان است و تحقیر نیست، اما متأسفانه امروز تلاش می‌شود بدحجابی به‌عنوان فرهنگ و شخصیت تلقی شود.

وی خاطرنشان کرد: ضرورت ایجاب می‌کند برای رسیدن به جایگاه واقعی حجاب و نهادینه شدن آن، همسویی و وحدت عمل مابین موسسات و سازمان‌ها علی‌الخصوص رسانه‌ها و مراکز آموزشی وجود داشته باشد.

حاجی نصیری افزود: می‌بایست زنان جامعه توجه کنند، بهترین راه پویایی و مشارکت آن‌ها در جامعه استفاده از حجاب اسلامی است.

وی ادامه داد: خداوند در آیات کتاب قرآن کریم حجاب را یک مصونیت ‌می‌داند، زیرا بانوان تجسم حرمت در جامعه هستند و با این وجود در حال حاضر برخی از افراد مغرضانه و ناآگاهانه به روش‌های مختلف فرهنگ بدحجابی را ترویج و تبلیغ می‌کنند.

دراین جلسه حاضرین در رابطه نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب از طریق ارائه محصولات متنوع فرهنگی، هنری مناسب، فراهم کردن زمینه‌های لازم جهت تهیه کتب، نشریات و تولیدات علمی، فرهنگی بحث و تبادل نظر کردند.

خبرنگار: ساسان حق‌شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار