برتری هیات کونگ‌فو شهرستان قدس درمیان هیات‌های بیست‌گانه استان تهران

شهرقدس (پانا) - رئیس هیئت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان تهران هیات کونگ‌فو شهرستان قدس را، هیات برتر در میان هیات‌های بیست‌گانه استان تهران در سال ۱۴۰۰ معرفی کرد.

کد مطلب: ۱۲۸۷۴۹۸
لینک کوتاه کپی شد
برتری هیات کونگ‌فو شهرستان قدس درمیان هیات‌های بیست‌گانه استان تهران

زینب پیرقربانی، رئیس هیئت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان تهران هیات کونگ فو شهرستان قدس را هیات برتر در میان هیات‌های بیست‌گانه استان تهران در سال ۱۴۰۰معرفی کرد.

وی گفت: بر اساس ارزیابی به عمل آمده از عملکرد هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان تهران در سال ۱۴۰۰، هیات کونگ فو و هنرهای رزمی شهرستان قدس رتبه برتر را کسب کرده و بعنوان هیات برتر معرفی شده و هیات ملارد مقام دوم و همچنین هیات اسلامشهر مقام سوم را کسب کردند.

جبار بیات، رییس هیات کونگ فو و هنر های رزمی شهرستان قدس نیز در این رابطه افزود: شهرستان قدس در بین هیات های بیست‌گانه استان تهران مقام اول را کسب کرده است که این برتری حاصل تلاش شبانه‌روزی و بدون هیچ چشمداشت تمام مربیان، داوران، پیشکسوتان، کمیته‌های اجرایی مسولین سبک‌ها، نایب رئیس، دبیر، قهرمانان، بانوان و هنرجویان است که توانستند هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی شهرستان قدس را به مقام اول استان تهران برسانند.

بیات، ضمن تقدیر از همه همراهان برای کسب این موفقیت اظهار امیدواری کرد با تمام انگیزه و تلاش همه دست اندرکاران این راه ادامه یابد تا شهرستان قدس بتواند در سکوهای قهرمانی و ملی نیز بدرخشد.

دانش‌آموز خبرنگار: طاها علی محمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار