ناراحتی سیدجلال از اقدام مدیرعامل پرسپولیس

تهران(پانا) - قرار بر این بود که سیدجلال حسینی در یک نشست خبری، خبر خداحافظی‌‌اش از دنیای فوتبال را رسانه‌ای کند.

کد مطلب: ۱۲۸۷۴۳۶
لینک کوتاه کپی شد
ناراحتی سیدجلال از اقدام مدیرعامل پرسپولیس

به گزارش خبر ورزشی، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اما زودتر از موعد مقرر و کنفرانس خبری این موضوع را در رسانه ملی اعلام کرد.

مدیرعامل پرسپولیس پس از مشورت با یحیی گل‌محمدی تصمیم گرفت شأن کاپیتان را حفظ کند و بهترین راهکار استفاده از کاپیتان در کادرفنی فصل آینده بود. طبق توافق قبلی اما قرار بود این خبر از سوی خود سیدجلال حسینی رسانه ای شود و نه اینکه مدیرعامل باشگاه آن را اعلام کند. بر همین اساس شنیدیم کاپیتان پرسپولیس حسابی شاکی شده است چرا که قرار نبود این موضوع زودتر و در یک برنامه تلویزیونی رسانه‌ای شود.

تجربه نشان داده که سیدجلال حسینی نسبت به اینکه دیگران برای زمان خداحافظی‌اش تصمیم بگیرند همواره موضع گرفته و واکنش نشان داده است. به طور مثال می‌توان به پیش از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اشاره کرد که سیدجلال حسینی پیشنهاد خداحافظی کارلوس کی‌روش از تیم ملی را رد کرد و سپس خودش بعد مدت‌ها اعلام کرد دیگر برای تیم ایران بازی نمی‌کند.

باید منتظر ماند و دید واکنش سیدجلال حسینی به این گفتار و رسانه‌ای شدن خبرخداحافظی‌اش چیست؟ آیا سیدجلال پشیمان می‌شود یا اینکه ماجرای رضا درویش را زیرسبیلی (!) رد کرده و به کادرفنی تیم پرسپولیس اضافه خواهد شد؟

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار