همزمان با سفر هیئت دولت به استان اصفهان انجام شد؛

دیدار معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با مادر شهدای امینی نور

اصفهان(پانا) - معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با حضور در منزل شهدای امینی نوربا مادر این سه شهید سرافراز دیدار و گفت و گو کرد.

کد مطلب: ۱۲۸۷۳۰۳
لینک کوتاه کپی شد
دیدار معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با مادر شهدای امینی نور

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، در بیست و ششمین روز از خردادماه 1401 قاسم احمدی لاشکی، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با حضور در منزل شهیدان سعید، مجید و اسماعیل امینی نور با مادر این سه شهید والامقام دیدار و گفتگو کرد.

احمدی لاشکی در این دیدار ضمن تقدیر از مادر شهدای امینی نور گفت: خدایا در محضر شهدا حرف می زنیم به مصداق کلام خودت آنها زنده هستند و نزد خدای خویش روزی می گیرند و اعمال ما را می بینند.

وی افزود: از شهیدان در سخنرانی‌ها و حرف های مان فراوان صحبت می‌شود ولی قطعاً کسی نمی‌تواند شهدا را آنطوری که شایسته شهیدان است معرفی کند. خیلی خوشحالم حسب دستور رئیس جمهور محترم و به نمایندگی از وزیر آموزش و پرورش خدمت شما رسیدم.

احمدی لاشکی در خصوص شهیدان سعید و مجید و اسماعیل امینی نور اظهار کرد: در بحث ایثارگری، اصفهان جایگاه ویژه ای در کشور دارد .یک استان با قریب به ٢۴ هزار شهید نشان از آن دارد که این استان سعید پرور، اسماعیل پرور و مجید پرور است. از حدود ٢۴ هزار شهید یک جمعیت بزرگ بیش از ۵۵۰۰ نفرشان دانش آموز بودند یعنی از کل ۳۶ هزار دانش آموز کشور قریب به یک ششم از اصفهان هستند. یعنی دانش آموزان اینجا چه معلمان لایقی داشتند که در خط امام و رهبری و شهدا قرار گرفتند.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با تقدیر از مادر شهیدان امینی نور گفت: در این شرایط آقای رئیسی به شدت به دعای شما و خانواده شهدا نیازمند است و یقیناً دعای شما مادران شهدا کارساز است.

احمدی لاشکی تصریح کرد: ما دعا می کنیم که انشاءالله این شهدای عزیز دست ما را بگیرند و ما شرمنده آنها نشویم.

در این دیدار احمدرضا مهاجری نژاد، مشاور حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش، سیدعلی مدینه معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش، مهدی منتجب، رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل و مرضیه ذاکری رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش نیز حضور داشتند.

لازم به ذکر است شهید سعید امینی نور در سال 60، شهید مجید امینی نور و شهید اسماعیل امینی نور در سال 61 به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار